تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
کد خبر : 25747

فرماندار اصفهان: کمیته حقوقی و رسیدگی به تخلفات انتخابات باید از لحاظ کارشناسی، فنی و علمی با دقت بسیار بر امور نظارت کند

فرماندار اصفهان: کمیته حقوقی و رسیدگی به تخلفات انتخابات باید از لحاظ کارشناسی، فنی و علمی با دقت بسیار بر امور نظارت کند

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ملاحظات مختلفی باید در تبلیغات رسمی مد نظر باشد و کسی از اصول و قوانین تخطی نکند و با خاطیان ابتدا با تذکر شفاهی و کتبی، سپس به طور قانونی برخورد شود. به گزارش دنیای اسرار: حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جلسه هم اندیشی و هماهنگی درخصوص بررسی

Print Friendly, PDF & Email
فرماندار اصفهان عنوان کرد: ملاحظات مختلفی باید در تبلیغات رسمی مد نظر باشد و کسی از اصول و قوانین تخطی نکند و با خاطیان ابتدا با تذکر شفاهی و کتبی، سپس به طور قانونی برخورد شود.
به گزارش دنیای اسرار: حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جلسه هم اندیشی و هماهنگی درخصوص بررسی تخلفات تبلیغاتی نامزدهای انتخابات، با تأکید بر لزوم رعایت مر قانون در انتخابات، اظهار داشت: کمیته حقوقی و رسیدگی به تخلفات انتخابات باید به گونه ای عمل کند که علاوه بر اجتناب از هرگونه اختلاف و مناقشه، حقی از نامزدی ضایع نگردد و انتخابات پیش رو در کمال آرامش و سلامت برگزار شود.
فرماندار اصفهان با بیان اینکه تبلیغات انتخابات باید امیدبخش و نشاط انگیز باشد و بستر را برای مشارکت حداکثری مردم فراهم سازد، افزود: آنچه که حق نامزدهاست باید در قالب تبلیغات به سمع و نظر مردم برسد و بستر لازم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات که از تأکیدات امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دیگر مسئولان است، همچون گذشته فراهم گردد.
سیستانی تأکید کرد: کمیته حقوقی و رسیدگی به تخلفات انتخابات باید از لحاظ کارشناسی، فنی و علمی با دقت بسیار بر امور نظارت کند تا تبلیغات بتواند تأثیر لازم را برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات داشته باشد.
وی افزود: ملاحظات مختلفی باید در تبلیغات رسمی مد نظر باشد و کسی از اصول و قوانین تخطی نکند و با خاطیان ابتدا با تذکر شفاهی و کتبی، سپس به طور قانونی برخورد شود.
فرماندار اصفهان با بیان اینکه فرصت تبلیغات نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۴ ساعت مانده به آغاز زمان رسمی انتخابات به اتمام خواهد رسید، تصریح کرد: کمیته رسیدگی به تخلفات تبلیغاتی انتخابات شهرستان از زمان آغاز تبلیغات داوطلبان در قالب اکیپ هایی نسبت به ثبت تخلفات داوطلبان و جمع آوری بنر و پوسترهای تبلیغاتی غیرقانونی آنان در کلانشهر اصفهان، اقدام می نماید.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.