تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳
کد خبر : 31539

فوری/ از سرگیری فعالیت مدارس و دانشگاه ها در استان اصفهان

فوری/ از سرگیری فعالیت مدارس و دانشگاه ها در استان اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از فردا چهارم بهمن ماه، فعالیت کلیه ادارات، بانک ها و مراکز آموزشی استان اعم از مدارس، دانشگاه ها و آموزشگاه ها به روال گذشته از سرگرفته خواهد شد. به گزارش دنیای اسرار، منصور شیشه فروش با اعلام این خبر، گفت: باتوجه به تاثیر گذاری عوامل جوی و کاهش

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از فردا چهارم بهمن ماه، فعالیت کلیه ادارات، بانک ها و مراکز آموزشی استان اعم از مدارس، دانشگاه ها و آموزشگاه ها به روال گذشته از سرگرفته خواهد شد.

به گزارش دنیای اسرار، منصور شیشه فروش با اعلام این خبر، گفت: باتوجه به تاثیر گذاری عوامل جوی و کاهش شرایط مه آلودگی و همچنین اقدامات و مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای استان در اعمال محدودیت ها و کنترل منابع آلاینده از جمله اجرای طرح زوج و فرد، اعمال محدودیت برای مدارس و دانشگاه ها، کاهش مصرف مازوت و … شاهد تسریع در کاهش روند غلظت آلاینده های جوی هستیم.

 

وی ضمن تشکر از همراهی مردم و همه دستگاه ها در انجام مصوبات کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوا، ادامه داد: همه مراکز آموزشی، مدارس و دانشگاه ها از چهارم بهمن ماه به روال عادی باز خواهند گشت‌ و مصوبات قبلی در خصوص اعمال محدودیت در بخش های ترافیکی، منابع ثابت و سیار به قوت خود باقی است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.