تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
کد خبر : 32068

قیمت گوشت منجمد گوساله و گوسفندی در بازار اصفهان تعیین شد

قیمت گوشت منجمد گوساله و گوسفندی در بازار اصفهان تعیین شد

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: بر اساس اعلام ستاد تنظیم بازار قیمت گوشت منجمد گوساله و گوسفندی در بازار بین ۱۳۰ تا ۱۵۵ هزار تومان (قلوه گاه بین ۱۳۰ تا ۱۳۵ و کتف و ران ۱۵۵ هزار تومان) اعلام شده است. به گزارش دنیای اسرار:محمد علی کاظمی معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی

Print Friendly, PDF & Email
معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: بر اساس اعلام ستاد تنظیم بازار قیمت گوشت منجمد گوساله و گوسفندی در بازار بین ۱۳۰ تا ۱۵۵ هزار تومان (قلوه گاه بین ۱۳۰ تا ۱۳۵ و کتف و ران ۱۵۵ هزار تومان) اعلام شده است.

به گزارش دنیای اسرار:محمد علی کاظمی معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان اصفهان با اشاره به اینکه توزیع گوشت منجمد از ۱۵ دی در استان آغاز شده اظهار کرد: از ۱۵ دی تاکنون هزار و ۲۰ تن گوشت گوساله و گوسفندی منجمد در استان اصفهان توزیع شده است.

وی افزود: بر اساس اعلام ستاد تنظیم بازار قیمت گوشت منجمد گوساله و گوسفندی در بازار بین ۱۳۰ تا ۱۵۵ هزار تومان (قلوه گاه بین ۱۳۰ تا ۱۳۵ و کتف و ران ۱۵۵ هزار تومان) اعلام شده است.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان اصفهان تصریح کرد: محدودیت ورود دام زنده به استان و کمبود عرضه دام منجر به افزایش قیمت گوشت گرم در این استان شده است.

کاظمی بیان داشت: سهمیه گوشت گرم وارداتی در استان‌ها توزیع نشده و این سهمیه فقط در تهران توزیع شده است.

وی اظهار داشت: استان اصفهان صادر کننده دام سنگین و مرغ است، اما در زمینه دام سبک وارد کننده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.