تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
کد خبر : 32776

لزوم مشارکت دهیاری ها در اصلاح شبکه آب روستاها

لزوم مشارکت دهیاری ها در اصلاح شبکه آب روستاها

  مدیر عامل آبفای استان اصفهان در نشست بررسی پیشرفت پروژه های آب و فاضلاب شهرستان اردستان، بر لزوم مشارکت دهیاری ها در اصلاح شبکه آب روستاها تاکید کرد.   به گزارش دنیای اسرار:در این نشست که با حضور مدیر عامل، معاونان بهره برداری و توسعه آب و فاضلاب، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه

Print Friendly, PDF & Email

 

مدیر عامل آبفای استان اصفهان در نشست بررسی پیشرفت پروژه های آب و فاضلاب شهرستان اردستان، بر لزوم مشارکت دهیاری ها در اصلاح شبکه آب روستاها تاکید کرد.

 

به گزارش دنیای اسرار:در این نشست که با حضور مدیر عامل، معاونان بهره برداری و توسعه آب و فاضلاب، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری، جمعی از مدیران آبفای استان اصفهان و فرماندار اردستان برگزار شد، روند پیشرفت پروژه های آب و فاضلاب و تامین اعتبار و برنامه ریزی جهت جذب اعتبارات سال ۱۴۰۱ و تامین اعتبارات سال ۱۴۰۲ بررسی شد.

 

حسین اکبریان در این نشست  همچنین بر لزوم تامین اعتبار برای آبرسانی سیار به روستاها، بررسی مطالعات لازم برای تکمیل مجتمع های آبرسانی  و تعیین تکلیف واگذاری پساب تصفیه خانه فاضلاب تاکید کرد.

 

وی  همچنین ارتقا تصفیه خانه فاضلاب، افزایش بهره روی در آبفای اردستان و برنامه ریزی جهت جذب اعتبارات جدید و کاهش هزینه ها در این امور  را خواستار شد.

 

در ادامه این نشست، فرماندار اردستان خواستار تامین اعتبارات لازم برای تکمیل پروژ های آب و فاضلاب در شهرها و روستاهای این شهرستان و پیگیری پیشرفت فیزیکی پروژه های مصوب شد.

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.