تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
کد خبر : 18118

مخابرات منطقه اصفهان حائز رتبه نخست معاونت امور مشتریان کشور شد.

مخابرات منطقه اصفهان حائز رتبه نخست معاونت امور مشتریان کشور شد.

مخابرات منطقه اصفهان در ارزیابی عملکرد مناطق مخابراتی در سال ۹۸ موفق به کسب رتبه نخست معاونت امور مشتریان شد. به گزارش دنیای اسرار، طبق گزارش معاونت امور مشتریان شرکت مخابرات ایران و بر مبنای ارزیابی عملکرد مناطق مخابراتی در سال ۹۸ ، مخابرات منطقه اصفهان توانست با کسب امتیاز ۹۴/۴۵ رتبه نخست معاونت امور

Print Friendly, PDF & Email


مخابرات منطقه اصفهان در ارزیابی عملکرد مناطق مخابراتی در سال ۹۸ موفق به کسب رتبه نخست معاونت امور مشتریان شد.

به گزارش دنیای اسرار، طبق گزارش معاونت امور مشتریان شرکت مخابرات ایران و بر مبنای ارزیابی عملکرد مناطق مخابراتی در سال ۹۸ ، مخابرات منطقه اصفهان توانست با کسب امتیاز ۹۴/۴۵ رتبه نخست معاونت امور مشتریان را در بین استان های کشور کسب کند.

این موفقیت در سایه ارائه خدمات و سرویس های بهینه و نیل به اهداف و چشم اندازهای تعیین شده از طرف شرکت مخابرات ایران به دست آمده است.

گفتنی است رضایتمندی مشتریان از خدمات و سرویس های ارائه شده یکی از شاخصه های مهم در اهداف تعیین شده از سمت شرکت مخابرات ایران بوده و در مخابرات منطقه اصفهان نیز پایش مستمر رضایتمندی مشتریان به صورت ماهانه ، دوره ای و سالیانه در راستای بهبود کیفیت خدمات و سرویس ها در واحد تحلیل و سنجش مشتریان صورت می پذیرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.