تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
کد خبر : 2606

مسابقات کشتی باچوخه قهرمانی کشوری در قوچان برگزار می شود

مسابقات کشتی باچوخه قهرمانی کشوری در قوچان برگزار می شود

پایگاه خبری دنیای اسرار قوچان- رئیس اداره ورزش وجوانان قوچان گفت : چهاردهمین دوره مسابقات کشتی باچوخه قهرمانی کشوری ۲۱ اردیبهشت در قوچان برگزار می شود. پایگاه خبری دنیای اسرار به نقل از مهر:به گزارش، رضا محمدیان اظهارکرد: چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی کشتی باچوخه کشور یادواره شهید بابا محمد رستمی و شهدای بخش باجگیران در

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

قوچان- رئیس اداره ورزش وجوانان قوچان گفت : چهاردهمین دوره مسابقات کشتی باچوخه قهرمانی کشوری ۲۱ اردیبهشت در قوچان برگزار می شود.

پایگاه خبری دنیای اسرار به نقل از مهر:به گزارش، رضا محمدیان اظهارکرد: چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی کشتی باچوخه کشور یادواره شهید بابا محمد رستمی و شهدای بخش باجگیران در پنج وزن ۶۶، ۷۴، ۸۴، ۹۶ و  مثبت ۹۶  کیلوگرم ۲۱ اردیبهشت در روستای رهورد قوچان برگزار می شود.

وی افزود: ورزشکارانی از خراسان رضوی ،شمالی ،تهران و گلستان  و شهرستان های مجاور در این دوره از مسابقات به رقابت خواهند پرداخت .

رئیس اداره ورزش وجوانان قوچان تصریح کرد: میهمانانی از فدراسیون ورزش های روستایی وعشایری ، استانی و  مسئولان شهرستان در این مسابقات حضور دارند و به افراد اول تا سوم برنده در پنج وزن به ترتیب شتر ، گوساله و قوچ اهدا می شود .

محمدیان در ادامه با بیان اینکه مهد کشتی با چوخه کشور قوچان است گفت: تمامی تلاش مان این است که در شهر قوچان بتوانیم با ایجاد یک مکان مناسب در سطح ملی مسابقات را برگزار کنیم.

وی خاطر نشان کرد : با توجه به اعتبار داده شده امسال کلنگ گود ملی کشتی باچوخه در قوچان زده می شود تا مسابقات به صورت آکادمیک در این شهر برگزار شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.