تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۳۱
کد خبر : 32439

هشدار پلیس در خصوص کلاهبرداری افراد سودجو از داوطلبان استخدام در فراجا 

هشدار پلیس در خصوص کلاهبرداری افراد سودجو از داوطلبان استخدام در فراجا 

  مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان با صدور اطلاعیه ای در خصوص کلاهبرداری عده ای از افراد سودجود و دریافت مبالغ هنگفت از داوطلبان استخدام در فراجا هشدار داد. به گزارش دنیای اسرار:در اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان آمده است: «اخیراً عده ای از افراد سودجو با تبلیغات در فضای مجازی داخلی و

Print Friendly, PDF & Email

 

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان با صدور اطلاعیه ای در خصوص کلاهبرداری عده ای از افراد سودجود و دریافت مبالغ هنگفت از داوطلبان استخدام در فراجا هشدار داد.

به گزارش دنیای اسرار:در اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان آمده است:

«اخیراً عده ای از افراد سودجو با تبلیغات در فضای مجازی داخلی و خارجی اقدام به دریافت مبالغ هنگفت بابت ثبت نام، ارسال فرم های گزینشی، نمونه سوالات آزمون و جزوات آموزشی از داوطلبان کردند که به هیچ عنوان مورد تائید مرکز گزینش و استخدام فراجا نبوده و کلاهبرداری محسوب می شود.

این درحالی است که مرکز گزینش و استخدام فراجا و مدیریت گزینش و استخدام مستقر در استان اصفهان برای ثبت نام و سیر مراحل گزینشی هیچ گونه هزینه ای دریافت نمی کند.

مرجع دریافت اخبار رسمی مرکز گزینش و استخدام فراجا پیام رسان های داخلی شامل ایتا، بله ، سروش و روبیکا به نشانی Gozinesh_police @ می باشد و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات مربوط به استخدام فراجا را از این کانال ها دریافت کنند.»

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.