تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵
کد خبر : 16200

پرونده قاچاقچی حرفه ای در اصفهان بسته شد

پرونده قاچاقچی حرفه ای در اصفهان بسته شد

پرونده قاچاقچی حرفه ای در اصفهانبسته شد به گزار ش دنیای اسرار: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان از دستگیری یک قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر و کشف ۳۱کیلو تریاک خبر داد. سرهنگ”غلامحسین صفری” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدراصفهان مطلع شدند فردی به صورت

Print Friendly, PDF & Email

پرونده قاچاقچی حرفه ای در اصفهانبسته شد

به گزار ش دنیای اسرار: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان از دستگیری یک قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر و کشف ۳۱کیلو تریاک خبر داد.

سرهنگ”غلامحسین صفری” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدراصفهان مطلع شدند فردی به صورت گسترده اقدام به توزیع مواد افیونی در شهر اصفهان می کند که وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از انجام یکسری کارهای تخصصی و هماهنگی های لازم این سوداگر مرگ را در یکی از محورهای ورودی شهر اصفهان شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از خودروی او مقدار ۳۱ کیلو تریاک که زیر صندلی های جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ صفری ادامه داد: دراین رابطه پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان تاکید کرد:نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند واجازه جولان به آنان داده نخواهد شد

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.