تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
کد خبر : 31772

پلمب ۲باغ رستوران غیر مجاز در اصفهان

پلمب ۲باغ رستوران غیر مجاز در اصفهان

  رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از پلمب ۲ باغ رستوران غیر مجاز در حاشیه کلانشهر اصفهان توسط ماموران اطلاعات و پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “مسعود طریفی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و

Print Friendly, PDF & Email

  رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از پلمب ۲ باغ رستوران غیر مجاز در حاشیه کلانشهر اصفهان توسط ماموران اطلاعات و پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “مسعود طریفی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت مجرمانه در ۲ باغ رستوران حاشیه شهر اصفهان ، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات تخصصی صورت گرفته مشخص شد این باغ رستوران ها فاقد هرگونه مجوز قانونی بوده و به صورت غیر مجاز دائر شدند افزود: ماموران پس از اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی و اخذ دستور از مرجع قضائی به محل اعزام و پس از مشاهده فعالیت مجرمانه در آنها با حکم مرجع قضائی نسبت به پلمب کردن هر دو محل اقدام کردند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی خاطیان به مرجع قضائی گفت: از شهروندان می خواهیم هرگونه فعالیت غیر مجاز و مجرمانه را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.