تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
کد خبر : 24629

کارنامه مدیریت جهادی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در سال ۹۹

کارنامه مدیریت جهادی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در سال ۹۹

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان طی نشستی صمیمی با رؤسای ادارات شهرستان‌های تابعه ضمن تقدیر از اقدامات کارکنان این اداره کل رهنمودها و الگوهای مناسب جهت پیشبرد اهداف و رفع مشکلات اجرایی ارائه داد.به گزاش  دنیای اسرار: علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان طی نشستی صمیمی با رؤسای ادارات شهرستان‌های تابعه، اقدامات

Print Friendly, PDF & Email


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان طی نشستی صمیمی با رؤسای ادارات شهرستان‌های تابعه ضمن تقدیر از اقدامات کارکنان این اداره کل رهنمودها و الگوهای مناسب جهت پیشبرد اهداف و رفع مشکلات اجرایی ارائه داد.
به گزاش  دنیای اسرار: علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان طی نشستی صمیمی با رؤسای ادارات شهرستان‌های تابعه، اقدامات ویژه انجام شده این اداره کل در سال ۹۹ را مرهون تلاش‌های بی‌دریغ و جهادگرانه کارکنان خدوم این مجموعه دانست و جهت پیشبرد اهداف در سال جدید الگوهای مناسبی برای اجرا در سطح ادارات شهرستان‌های تابعه ارائه داد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه سال ۹۹ با فراز و نشیب‌های خود، سالی پرکار و پرتلاش سپری شد. ابراز امیدواری کرد در سال جدید نیز با همدلی، همفکری و همراهی همه پرسنل ارائه خدمات متناسب با شأن مردم عزیزمان همچون گذشته ادامه یابد.
وی با اشاره به اینکه ادارات راه و شهرسازی در شهرستان های تابعه بیانگر مجموعه کارشناسی و مهندسی بوده که میبایست عملکرد خود را بصورت کمی نشان دهند گفت: انتظار می‌رود روسای این ادارات لیست کاملی از مجموعه فعالیت‌های خود داشته باشند و در هر زمان بتوانند کارنامه عملکردی با نقاط ضعف و قوت ارائه دهند.

قاری‌قرآن ضمن مکلف کردن روسای ادارات شهرستانی در خصوص تدوین، تشریح و اطلاع‌رسانی فرآیندهای کاری امور مربوط به متقاضیان در حوزه‌های مختلف، اذعان داشت: موضوعات راه و شهرسازی یکی از موضوعات مهمی است که با کیفیت زندگی مردم در شهرها و روستاها سر و کار دارد لذا زمانی که مردم درخواستی دارند می‌بایست از روند کارها مطلع شوند.
وی افزود: یکی از دلایل طولانی شدن پاسخ‌دهی به درخواست ها مربوط به ضوابط است بطور مثال مباحث مرتبط با تغییر کاربری‌ها نیاز به طی شدن روند طولانی و اخذ مجوزات و استعلامات از دستگاههای مختلف را دارد اما از آنجایی که مردم پاسخ خود را از راه و شهرسازی مطالبه می کنند می بایست از همان ابتدا با روند موجود آشنا شوند تا موجب نارضایتی آنان نشود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه مبحث «خواستن و پیگیری» مهمترین عامل جهت اجرای اقدامات موثر است اظهار کرد: در سالهای گذشته پروژه‌های بسیاری تعریف شده بود که به دلیل عدم تخصیص اعتبار غیرفعال بودن اما به لطف خدا توانستیم با برنامه‌ریزی و تمرکز بر روی پروژه‌های اولویت‌دار آنها را به ثمر برسانیم.
وی افزود: از روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های تابعه نیز انتظار میرود که با اولویت‌بندی و تمرکز بر روی کارها آنها را به ثمر برسانند و از انجام کارها بصورت نصفه و نیمه اجتناب کنند و با پیگیری ویژه و یافتن راه حل، مشکلات اجرایی را مرتفع سازند.
قاری‌قرآن اضافه کرد: اگر فعالیت ها با این نگاه پیش برود سرعت چندین برابر می شود چراکه اگر در مسیر اجرا، شهرستان بتوانید خوراک خوب تهیه کند، ستاد با سرعت بهتری جلو می‌رود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: در سال ۹۹ علارقم کاهش ۸٫۵ درصدی اعتبارات پرسنلی و عدم حمایت موثر و کارآمد اقتصادی از آنان، این مجموعه بدون اتلاف منابع و با کارایی گسترده در حوزه های راهسازی، مسکن، شهرسازی، املاک و حقوقی کارنامه درخشانی ارائه داد. و با تلاش‌های صورت گرفته در روند ارائه خدمات خللی وار نشد

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.