تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
کد خبر : 29653

کشف ۴ تن آرد احتکار شده در “فلاورجان”

کشف ۴ تن آرد احتکار شده در “فلاورجان”

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان “فلاورجان” از کشف ۴ تن آرد احتکار شده به ارزش ۵۷۰ میلیون ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد. سرهنگ “مرتضی هادیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر بیان داشت: در پی کسب اخباری مبنی بر احتکار آرد خبازی در انبار

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان “فلاورجان” از کشف ۴ تن آرد احتکار شده به ارزش ۵۷۰ میلیون ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “مرتضی هادیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر بیان داشت: در پی کسب اخباری مبنی بر احتکار آرد خبازی در انبار یک منزل مسکونی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پس از شناسایی محل احتکار و طی هماهنگی قضایی محل مورد نظر را بازرسی کرده و ۹۵ کیسه آرد احتکار شده کشف کردند، این در حالی است که آردهای کشف شده با دستور قضایی به مرجع توزیع آرد دولتی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به اینکه ارزش آردهای کشف شده از سوی کارشناسان ۵۷۰ میلیون ریال تعیین شده، بیان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.