تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲
کد خبر : 15584

کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران تبدیل به یک برند شده است

کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران تبدیل به یک برند شده است

رییس کمیسیون اجتماعی و محیط‌ زیست شورای اسلامی شهر اصفهان؛ کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران تبدیل به یک برند شده است به گزارش دنیای اسرار:کورش محمدی،رییس کمیسیون اجتماعی و محیط‌ زیست شورای اسلامی شهر اصفهان با حضور در دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی درگفتگو باخبرنگاردنیای اسرار و در حاشیه برگزاری این

Print Friendly, PDF & Email

رییس کمیسیون اجتماعی و محیط‌ زیست شورای اسلامی شهر اصفهان؛


کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران تبدیل به یک برند شده است

به گزارش دنیای اسرار:کورش محمدی،رییس کمیسیون اجتماعی و محیط‌ زیست شورای اسلامی شهر اصفهان با حضور در دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی درگفتگو باخبرنگاردنیای اسرار و در حاشیه برگزاری این کنفرانس گفت: با توجه به اینکه اصفهان در برگزاری دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران پیشگام بوده است این کنفرانس تبدیل به یک برند شده و سال به سال نیز از لحاظ ارائه محتوا، برگزاری و حضور مخاطب توسعه پیدا کرده است.
کورش محمدی این رویداد بزرگ را نقطه عطفی برای برگزاری آن در سالهای آینده دانست و اظهار امیدواری کرد که به بخش‌های مختلف اجرایی و مدیریتی کشور تعمیم پیدا کند و بتواند رویکردهای نوین را برای جامعه روابط عمومی کل کشور تبدیل به برند کرده و دستاوردهای اجرایی و ارزشمندی در حوزه روابط عمومی نوین و علمی به همراه داشته باشد.

خبرنگار:نفیسه آقاجان

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.