تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸
کد خبر : 6756

گام های محکم برای ارتقا فرهنگ ترافیک در استان اصفهان

گام های محکم برای ارتقا فرهنگ ترافیک در استان اصفهان

گام های محکم برای ارتقا فرهنگ ترافیک در استان اصفهان دنیای اسرار:مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به موفقیت برنامه های فرهنگی برای ارتقا فرهنگ ایمنی مردم گفت: باید برای توسعه و ارتقا فرهنگ ایمنی مردم در سطح استان اصفهان تلاش کرد. مهدی خضری با اشاره به اینکه امروز با

Print Friendly, PDF & Email

گام های محکم برای ارتقا فرهنگ ترافیک در استان اصفهان

دنیای اسرار:مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به موفقیت برنامه های فرهنگی برای ارتقا فرهنگ ایمنی مردم گفت: باید برای توسعه و ارتقا فرهنگ ایمنی مردم در سطح استان اصفهان تلاش کرد.

مهدی خضری با اشاره به اینکه امروز با وزش باد وبارندگی شاهد ایجاد هوای پاک در استان اصفهان هستیم، اظهار کرد: قصه آدم و هواسرآغاز ایجاد یک تغییر نگرش میان مدیران در شهرداری و سایر دستگاه ها است.

وی با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان همواره برای کاهش آلایندگی های جوی در تلاش بوده است، افزود: در دیدار با شهردار اصفهان و معاونت حمل ونقل وترافیک شهرداری پیشنهادهایی همچون انتقال پایانه های مسافربری به عنوان مراکز آلاینده را مطرح و قول های مساهدی را اخذ کرده ایم.

وی با بیان اینکه انتقال پایانه بار امیرکبیر به خارج از محدوده شهری نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: روزانه حدود سه هزار خودرو سنگین در این محور تردد می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان اصفهانخواستار مشارکت سایر دستگاه ها به ویژه کارخانجات آلاینده در بحث فرهنگ سازی شد وافزود: آحاد جامعه باید در رابطه با مباحث مرتبط با آلودگی هوا و رعایت مسائلایمنی حساس باشند.

خضری با اشاره به آمار قابل توجه حمل ونقل مسافر و بار در استان اصفهان تصریح کرد: سالانه ۱۴ میلیون مسافر و ۴۸ میلیون تن کالا از اصفهان به سایر نقاط کشور جابه جا می شود .

وی بر بهره گیری از کلیه ظرفیت ها در راستای ارتقا فرهنگ ایمنی و ترافیک تاکید کرد و گفت: داشتن هوای پاک، رانندگان آگاه و راه های ایمن از اهداف سازمانی ما محسوب شده و از هیچ تلاشی در این راستا فروگذار نخواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، تفاهم نامه همکاری و مشارکت معاونت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان پیرامون توسعه فرهنگ و آموزش ترافیک امضا شد.

این مراسم در جریان مجموعه رویدادهای قصه آدم و هوا (۲۶ آذر روز حمل و نقل تا ۲۹ دی روز هوای پاک) با حضور مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان وعلیرضا صلواتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان و و جمعی از مدیران حوزه حمل و نقل و ترافیک درسالن  جلسات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.