تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
کد خبر : 3061

۶۸ میلیون دلار کالا از کاشان به خارج از کشور صادر شد

۶۸ میلیون دلار کالا از کاشان به خارج از کشور صادر شد

پایگاه خبری دنیای اسرار ۶۸ میلیون دلار کالا از کاشان به خارج از کشور صادر شد مسئول واحد ارزیابی گمرک استان اصفهان مستقر در کاشان گفت: امسال ۴۵ میلیون و ۹۴۲ هزار و ۶۹۶ کیلوگرم کالا به ارزش ۶۸ میلیون و ۸۹ هزار و ۱۲۵ دلار از این شهرستان به خارج از کشور صادر شد.

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

۶۸ میلیون دلار کالا از کاشان به خارج از کشور صادر شد

مسئول واحد ارزیابی گمرک استان اصفهان مستقر در کاشان گفت: امسال ۴۵ میلیون و ۹۴۲ هزار و ۶۹۶ کیلوگرم کالا به ارزش ۶۸ میلیون و ۸۹ هزار و ۱۲۵ دلار از این شهرستان به خارج از کشور صادر شد.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا، علی مراد نوروزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: سال گذشته در همین مدت ۱۹ میلیون و ۷۲۹ هزار و ۴۲۷ کیلوگرم کالا به ارزش ۴۷ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۸۹۵ دلار از این شهرستان به خارج از کشور صادر شده بود.
وی با بیان اینکه کاشان قطب صنعت فرش ماشینی در کشور است، گفت: ۳۴ میلیون و ۶۵۵ هزار و ۴۲۵ دلار از ارزش کالاهای صادراتی امسال مربوط به فرش ماشینی است.
وی گفت: لنت ترمز، لبنیات، مواد پی وی سی، گلاب و عرقیات گیاهی، لوله های چدنی و پلیکا، مفتول مسی، میلگرد، کولر آبی، گونی آبلیمو و مواد شوینده از جمله کالاهای صادراتی کاشان بوده است.
مسئول واحد ارزیابی گمرک استان اصفهان مستقر در کاشان همچنین انواع نخ، باسکول، الیاف مصنوعی، انواع ظرف آرکوپال، آلومینیوم، چینی، پلاستیک و ملامین و قالب فلزی را از دیگر محصولات صادراتی کاشان به خارج از کشور برشمرد.
نوروزی از کانادا، اتریش، آمریکا، هلند، اسپانیا، انگلستان، سوئد، چین، ژاپن، استرالیا، آلمان، روسیه، برزیل، بلغارستان، آذربایجان، ارمنستان، ازبکستان، آفریقای جنوبی، افغانستان، اوکراین، آلبانی، قطر، کویت، بحرین، اردن، هند، پاکستان، اوگاندا، کنیا، تاجیکستان، ترکمنستان، قزاقستان، گرجستان، ترکیه، زامبیا، سنگاپور، فنلاند، لبنان، لیتوانی، مالزی، موزامبیک، ویتنام و اندونزی به عنوان کشورهای مقصد کالاهای صادراتی کاشان نام برد.
سال گذشته افزون بر ۶۹ میلیون و ۲۹۳ هزار کیلوگرم کالا به ارزش بیش از ۲۱۹ میلیون و ۹۷۶ هزار دلار کالا از شهرستان کاشان به خارج از کشور صادر شد.
افزون بر یکهزار و ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ در شهرستان کاشان فعال است.
این شهرستان با جمعیت افزون بر ۳۶۵ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.