تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
کد خبر : 17597

تاکید مدیرعامل آبفا استان اصفهان بر استمرار خدمات رسانی با رعایت پروتکل های بهداشتی

تاکید مدیرعامل آبفا استان اصفهان بر استمرار خدمات رسانی با رعایت پروتکل های بهداشتی

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل آبفا استان اصفهان از مدیران و کارکنان این شرکت خواست با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در جهت تحقق شعار انسجام سازمانی، توانمندسازی و ارتقای خدمات تلاش کنند.  مهندس هاشم امینی در نشست بررسیراهکارهای درآمدی بخش مشترکین تصریح کرد: هرچند شیوع ویروس کرونا باعث بروز مشکلاتزیادی در جهان شده است، اما

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل آبفا استان اصفهان از مدیران و کارکنان این شرکت خواست با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در جهت تحقق شعار انسجام سازمانی، توانمندسازی و ارتقای خدمات تلاش کنند.

 مهندس هاشم امینی در نشست بررسیراهکارهای درآمدی بخش مشترکین تصریح کرد: هرچند شیوع ویروس کرونا باعث بروز مشکلاتزیادی در جهان شده است، اما این مسئله باعث نمی شود تا ما در ارائه خدمات خود بهمشترکین کوتاهی کنیم.

وی با اشاره به این که باید به سبک زندگی همراه با کرونا عادت کنیم افزود: دنیا با این موضوع کنار آمده که افراد باید ضمن حفظ سلامتی خود، به کارهای روزمره و وظایف شغلی شان بپردازند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در عین حال با اشاره به افزایش مصرف آب به علت شرایط ویژه بهداشتی گفت: با توجه به این که هنوز سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ وارد مدار بهره برداری نشده و فصل تابستان نیز در پیش است، برنامه ریزی برای تامین آب شرب سالم و بهداشتی مشترکین تحت پوشش در دستور کار قرار گرفته است.  

وی در بخش دیگری از سخنانش حوزه خدمات مشترکین را خط مقدم جبهه خدمت رسانی به مردم دانست و با اشاره به ادغام شرکت های آبفای شهری و روستایی گفت: باید از فرصت ایجاد شده برای انسجام بیشتر و ارتقای خدمات به مردم استان پهناور اصفهان استفاده کرد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفا استان اصفهان نیز در این نشست گزارشی از چالش های این حوزه پس از شیوع ویروس کرونا ارائه کرد و گفت: فعالیت دوباره ارزیابان و ماموران قرائت کنتور آب، با رعایت نکات بهداشتی از ابتدای اردیبهشت ماه جاری آغاز شد.

رضا رضایی در عین حال بر پیمایش انشعابات آب و فاضلاب و شناسایی انشعاب های غیر مجاز و همچنین ادامه سیاست فروش انشعاب فاضلاب در مکان های دارای امکانات فنی با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه و تقسیطی  در سال ۱۳۹۹تاکید کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.