تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
کد خبر : 26553

سپاهانی ها با شعار مدیریت مصرف بهینه آب به میدان رفتند

سپاهانی ها با شعار مدیریت مصرف بهینه آب به میدان رفتند

در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال؛ سپاهانی ها با شعار مدیریت مصرف بهینه آب به میدان رفتند به گزارش دنیای اسرار:در بیست و پنجمین هفته از رقابت های لیگ برتر باشگاه های فوتبال کشور، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با شعار «#من_مراقب_آب_هستم»  به مصاف تیم ماشین سازی تبریز رفت. زردپوش سپاهانی درحالی که

Print Friendly, PDF & Email

در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال؛

سپاهانی ها با شعار مدیریت مصرف بهینه آب به میدان رفتند

به گزارش دنیای اسرار:در بیست و پنجمین هفته از رقابت های لیگ برتر باشگاه های فوتبال کشور، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با شعار «#من_مراقب_آب_هستم»  به مصاف تیم ماشین سازی تبریز رفت.

زردپوش سپاهانی درحالی که بنر «سهم ما در کاهش مصرف آب چقدر است؟»  را در دست داشتند پا به میدان گذاشته و مسابقه خود را آغاز کردند.

علاوه بر این در اقدام مشترک روابط عمومی آبفای استان اصفهان و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، بنر ۲۸۰ مترمربعی «منابع آب محدود است» بر روی سکوهای تماشاگران ورزشگاه بزرگ نقش جهان نصب شد.

در این بنر که با ابعاد ۲۰ × ۱۴ متر طراحی شده است عبارت «اندکی صرفه جویی؛ گذر از بحران کم آبی» درج شده و همزمان با مسابقه فوتبال تیم های سپاهان اصفهان و ماشین سازی تبریز در شامگاه پنج شنبه دهم تیرماه جاری از سیمای مرکز اصفهان به نمایش درآمد.

همچنین یک بنر ۵۰ مترمربعی با ابعاد ۵۰×۱ متر نیز با شعار «با مصرف صحیح آب، امانتدار آیندگان باشیم.» مقابل جایگاه تماشاگران نصب شد.

شایان ذکر است این بنرها تا پایان رقابت های لیگ برتر باشگاه های فوتبال کشور در ورزشگاه نقش جهان نصب خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.