تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
کد خبر : 28980

کشف ۳۰۰ کیلو عسل تقلبی در “فریدن”

کشف ۳۰۰ کیلو عسل تقلبی در “فریدن”

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان فریدن از کشف ۳۰۰ کیلو عسل تقلبی در بازرسی ماموران این فرماندهی از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ خبر داد. سرهنگ “مختار بهارلو” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی در روزهای پایانی سال طرح ذوالفقار با مشارکت تمامی یگان

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان فریدن از کشف ۳۰۰ کیلو عسل تقلبی در بازرسی ماموران این فرماندهی از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ خبر داد.
سرهنگ “مختار بهارلو” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی در روزهای پایانی سال طرح ذوالفقار با مشارکت تمامی یگان های انتظامی شهرستان فریدن به مرحله اجراگذاشته شد که نتایج خوبی نیز به همراه داشت.
وی افزود: در این طرح ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فریدن حین گشت زنی در حوزه ماموریتی خود به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو ۳۰۰ کیلو عسل تقلبی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان فریدن با بیان اینکه ارزش عسل های تقلبی کشف شده برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۳۰۰ میلیون ریال است گفت: راننده خودرو در این رابطه دستگیر و به مرجع قضائی تحویل شد.
این مقام انتظامی دستگیری ۲ سارق و کشف ۲ فقره سرقت، توقیف یک دستگاه خودروی متخلف، دستگیری ۲ محکوم غایب و فراری و اعمال قانون ۵ دستگاه خودرو به دلیل نصب شیشه دودی و کشف یک قبضه اسلحه شکاری و دستگیری حامل سلاح مذکور را از دستاورد های طرح مذکور عنوان کرد.
سرهنگ بهارلو خاطر نشان کرد: تمامی متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی مراجع قضائی شدند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.