تاریخ انتشار : جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰:۲۸
کد خبر : 30018

تمهیدات جمعیت هلال احمر اصفهان در پی هشدارهای هواشناسی/ تمام نیروها و امکانات در آماده باش کامل هستند

تمهیدات جمعیت هلال احمر اصفهان در پی هشدارهای هواشناسی/ تمام نیروها و امکانات در آماده باش کامل هستند

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اصفهان از آماده باش کامل نیروهای عملیاتی و تجهیزات امدادی در پی هشدارهای هواشناسی مبنی بر تغییرات جوی در استان خبر داد. به گزارش دنیای اسرار: محمدنوید متقی با اعلام این خبر گفت : در پی اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر نفوذ سامانه پرفشار و بارشی به استان

Print Friendly, PDF & Email

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اصفهان از آماده باش کامل نیروهای عملیاتی و تجهیزات امدادی در پی هشدارهای هواشناسی مبنی بر تغییرات جوی در استان خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار: محمدنوید متقی با اعلام این خبر گفت : در پی اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر نفوذ سامانه پرفشار و بارشی به استان و پیش بینی بارندگی، وزش باد نسبتا شدید و احتمال وقوع سیلاب در سطح استان، نیروهای عملیاتی و امکانات امدادی هلال احمر به صورت آماده باش کامل درآمدند.

وی افزود: از امروز پنجشنبه تا پایان مساعد شدن وضعیت جوی، امدادگران و نجاتگران استان در پایگاه های امدادونجات و شعب برای پوشش حوادث احتمالی در آمادگی کامل قرار دارند.

متقی خاطر نشان کرد: طی هفته اخیر به منظور حفظ آمادگی نیروها و امکانات توان افزایی نجاتگران و پرسنل امدادی هلال احمر استان در شهرستان ها در زمینه امدادرسانی در سیلاب در برگزار شده و تجهیزات و نیروها از آمادگی لازم برخوردار هستند.

به گفته این مقام مسئول با تشکیل ستاد مدیریت بحران جمعیت هلال احمر استان در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات(EOC) و ارزیابی حوادث سیل و آب گرفتگی در ۹ شهرستان استان، برنامه ریزی پشتیبانی و هدایت تیم های عملیاتی جهت پاسخگویی به حوادث ذکر شده ، آماده باش وضعیت قرمز و حضور کامل کلیه مدیران شعب و تیم های امدادی در شهرستان ها در حال اقدام است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان در پایان اضافه کرد: از مردم تقاضا می شود تا مساعد شدن شرایط آب و هوا از تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها اجتناب و حتی الامکان در مسیرهای کوهستانی تردد نکنند و همچنین مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان(EOC) با سامانه‌ تلفنی ۱۱۲ آماده پاسخگویی به تماس های اضطراری هم استانی های عزیز می باشد.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان