تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
کد خبر : 31182

سرقت ۱۰ میلیاردی با کپی کردن ۲۰۰ کارت بانکی

سرقت ۱۰ میلیاردی با کپی کردن ۲۰۰ کارت بانکی

رئیس پلیس فتا استان اصفهان خبر داد؛سرقت ۱۰ میلیاردی با کپی کردن ۲۰۰ کارت بانکی   رئیس پلیس فتا استان از دستگیری اعضای باند۳ نفره ای که با استفاده از دستگاه اسکیمر اقدام به کپی کردن کارت بانکی ۲۰۰ شهروند کرده و بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از حساب آنان برداشت کرده بودند خبر داد.

Print Friendly, PDF & Email

رئیس پلیس فتا استان اصفهان خبر داد؛سرقت ۱۰ میلیاردی با کپی کردن ۲۰۰ کارت بانکی

 

رئیس پلیس فتا استان از دستگیری اعضای باند۳ نفره ای که با استفاده از دستگاه اسکیمر اقدام به کپی کردن کارت بانکی ۲۰۰ شهروند کرده و بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از حساب آنان برداشت کرده بودند خبر داد.

 

به گزارش دنیای اسرار: سرهنگ سید مصطفی مرتضوی بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه از حساب آنها به صورت غیر مجاز برداشت شده موضوع توسط کارشناسان پلیس فتای استان اصفهان تحت بررسی علمی و تخصصی قرار گرفت.

 

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد عاملان برداشت غیر مجاز از حساب بانکی مال باختگان باندی ۳ نفره هستند که با استفاده از خودروی اجاره ای اقدام به فروش بلال، گوجه فرنگی و … کرده و در هنگام شکات کارت بانکی آنها را کپی و سپس از طریق کارتخوان های مختلف اقدام به برداشت از آنها می کردند.

 

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: سرانجام با رصد هوشمندانه کارشناسان این پلیس اعضای این باند در استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند که در تحقیقات صورت گرفته از متهمان مشخص شد این افراد اقدام به کپی کردن ۲۰۰ کارت بانکی کرده و بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از حساب بانکی افراد برداشت کردند.

 

سرهنگ مرتضوی با اشاره به سابقه دار بودن متهمان از تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و اظهار داشت: تا کنون فقط در استان اصفهان ۲۶ فقره پرونده در این راستا تشکیل شده است و کسانی که دراستان های دیگر با این روش از حساب بانکی آنها سرقت شده می توانند برای پیگیری شکایت خود با پلیس فتا استان اصفهان تماس حاصل کنند.

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.