تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷
کد خبر : 31200

ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه جامع علمی کاربردی اصفهان

ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه جامع علمی کاربردی اصفهان

به گزارش دنیای اسرار :معاون علمی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان اصفهان گفت: برای ورود به دوره کارشناسی ناپیوسته در رشته‌های دانشگاه علمی‌کاربردی، داشتن مدرک فوق‌دیپلم الزامی است. دانشجویانی که تا پایان بهمن‌ماه فارغ‌التحصیل دوره کاردانی می‌شوند می‌توانند متقاضی این دوره باشند. غلامرضا مالکی درباره پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی‌کاربردی در مقاطع کارشناسی و کاردانی اظهار

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار :معاون علمی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان اصفهان گفت: برای ورود به دوره کارشناسی ناپیوسته در رشته‌های دانشگاه علمی‌کاربردی، داشتن مدرک فوق‌دیپلم الزامی است. دانشجویانی که تا پایان بهمن‌ماه فارغ‌التحصیل دوره کاردانی می‌شوند می‌توانند متقاضی این دوره باشند.
غلامرضا مالکی درباره پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی‌کاربردی در مقاطع کارشناسی و کاردانی اظهار کرد: پذیرش دوره کاردانی ناپیوسته از چهارشنبه _هفتم دی‌ماه_ تا شنبه _هفدهم دی‌ماه_ صورت می‌پذیرد. پذیرش کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی‌کاربردی از شنبه _چهارم دی‌ماه_ آغاز شده و تا چهارشنبه _چهاردهم دی‌ماه_ ادامه دارد.
وی افزود: متقاضیان در این زمان فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه و نسبت به خرید کارت اعتباری همچنین ثبت‌نام اقدام کنند.
مالکی ادامه داد : برای ورود به دوره کارشناسی ناپیوسته در رشته‌های دانشگاه علمی‌کاربردی، داشتن مدرک فوق‌دیپلم الزامی است. دانشجویانی که تا پایان بهمن‌ماه فارغ‌التحصیل کاردانی می‌شوند می‌توانند متقاضی این دوره باشند.
وی تصریح کرد: همچنین زمان فارغ‌التحصیلی متقاضیان دوره کاردانی باید تا پایان شهریور ۱۴۰۱ باشد تا بدون توجه به رشته مدرک دیپلم متقاضی یکی از دوره‌های کاردانی شوند.
معاون علمی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در این دانشگاه ۱۰۷ کد رشته محل کارشناسی ناپیوسته در ۳۲ محل را دارا هستیم، همچنین در مقطع کاردانی ۱۳۴ کد رشته که در چهار گروه آموزشی صنعت، مدیریت خدمات اجتماعی، فرهنگ و هنر و کشاورزی داریم؛ متقاضیان می‌توانند با توجه به علاقه یکی از کد رشته‌ها را انتخاب کنند.
مالکی در پایان افزود: ۶۰ درصد از محتوای آموزشی به صورت عملی است و از این رو کلیه دوره‌های آموزشی در دانشگاه علمی‌کاربردی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.