تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۵۲
کد خبر : 31930

۲ هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان مناطق محروم اصفهان توزیع شد

۲ هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان مناطق محروم اصفهان توزیع شد

۲ هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان مناطق محروم اصفهان توزیع شد به گزارش دنیای اسرار:معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان از توزیع ۲ هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان روستایی، عشایری و مناطق محروم استان خبر داد. وجیهه فاضل، روز یکشنبه در آیین توزیع تجهیزات آموزشی اهدایی بین دانش‌آموزان مناطق محروم استان در اداره‌کل

Print Friendly, PDF & Email

۲ هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان مناطق محروم اصفهان توزیع شد
به گزارش دنیای اسرار:معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان از توزیع ۲ هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان روستایی، عشایری و مناطق محروم استان خبر داد.

وجیهه فاضل، روز یکشنبه در آیین توزیع تجهیزات آموزشی اهدایی بین دانش‌آموزان مناطق محروم استان در اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان افزود: این اقدام خیرخواهانه با مساعدت معاونت پژوهش؛ برنامه‌ریزی و توسعه منابع این اداره کل صورت گرفته است.

وی هدف از انجام این کار را تحقق عدالت آموزشی و توجه به دانش‌آموزان مناطق محروم و کم‌برخوردار عنوان کرد و گفت: این توزیع با اولویت مناطق عشایری در شهرستان‌های شهرضا، سمیرم، فریدونشهر، جرقویه سُفلی، چادگان، دهاقان و در ۲۷ منطقه کم‌برخوردار استان صورت پذیرفت.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌ کل آموزش و پرورش اصفهان افزود: با توجه به بی‌توجهی به تامین تجهیزات موردنیاز آموزشگاه‌های مناطق کم‌برخوردار استان در سال‌های اخیر و طی بازدیدهای بعمل‌آمده از این مناطق، تهیه قسمتی از وسایل موردنیاز مدارس در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا همچنین ۲۶ دستگاه چاپگر از محل اعتبارات ابلاغی معاونت آموزش ابتدایی، خریداری و با همکاری معاونت پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش به مدارس نیازمند تحویل داده شد.

فاضل افزود: ایجاد بستر لازم آموزش برای همه دانش‌آموزان یکی از رسالت‌های مهم آموزش و پرورش است که بر این اساس موضوع بازگرداندن دانش‌آموزانی که به هر دلیلی از آموزش فاصله گرفته‌اند نیز بطور جدی در این معاونت دنبال می‌شود.

حدود یک میلیون دانش‌آموز در بیش از ۶ هزار واحد آموزشی در استان اصفهان مشغول به تحصیل هستند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.