تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
کد خبر : 33008

دستگیری قاتلان مرد باغدار در عملیات ۱۰ ساعته پلیس اصفهان

دستگیری قاتلان مرد باغدار در عملیات ۱۰ ساعته پلیس اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از عملیات ۱۰ ساعته شناسایی و دستگیری ۲ نفر که به خاطر طلب ۵ میلیون تومانی خود یک مرد باغدار را به قتل رسانده و متواری شده بودند خبر داد.     به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” حسین تُرکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت:

Print Friendly, PDF & Email

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از عملیات ۱۰ ساعته شناسایی و دستگیری ۲ نفر که به خاطر طلب ۵ میلیون تومانی خود یک مرد باغدار را به قتل رسانده و متواری شده بودند خبر داد.

 

 

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” حسین تُرکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل در یکی از باغ های اطراف خیابان آتشگاه بلافاصله ماموران کلانتری در محل حادثه حضور پیدا کرده و در ادامه تیمی از کارآگاهان مجرب اداره جنایی پلیس آگاهی و تیم بررسی صحنه جرم اداره تشخصیص هویت در محل حضور یافتند.
وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد مقتول فردی ۴۴ ساله و صاحب باغ است که پس از مشاجره با کارگران سابق خود که برای وصول طلب ۵ میلیون تومانی خود به آنجا مراجعه کرده بودند با ضربات چاقو از سوی کارگران به قتل می رسد.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان عنوان داشت: کارآگاهان با انجام تحقیقات تخصصی از کارگران حاضر در باغ محل سکونت قاتلان را پیدا کرده و بلافاصله به محل رفتند که مشخص شد متهمان پیش از حضور ماموران آنجا را ترک کردند.
سرهنگ تُرکیان گفت: پس از اطلاع از متواری شدن متهمان بلافاصله اقدامات علمی برای یافتن ردی از آنان آغاز و این افراد در رصد هوشمندانه کارآگاهان قرار گرفتند تا اینکه کمتر از ۱۰ ساعت پس از وقوع حادثه قاتلان مرد باغدار هنگام استراحت در یکی از شهرک های حاشیه شهر تهران دستگیر و به پلیس آگاهی استان اصفهان منتقل شدند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان ۲ جوان ۱۹ و ۲۰ ساله هستند اظهار داشت: جوان ۱۹ ساله که عامل اصلی قتل بود در اعترافات خود عنوان کرد به همراه دوستم برای وصول طلب ۵ میلیون تومانی خودم نزد صاحب باغ رفتم که وی از پرداخت طلبم امتناع و شروع به فحاشی کرد و وقتی با اصرار من مواجه شد با سم پاش به صورتم سم پاشید که این کارش مرا حسابی عصبانی کرد دیگر چیزی نفهمیدم و خون جلوی چشمانم را گرفته بود با چاقویی که از قبل با خودم آورده بودم او را به قتل رساندم و بعد هر دو از باغ خارج شدیم.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با اعتراف صریح متهمان و جمع آوری آثار و ادله لازم پرونده تشکیل و هر دو متهم دستگیر شده برای رسیدگی قانونی به جرم خود تحویل مرجع قضائی شدند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.