تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱
کد خبر : 33027

بازدید رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان ازتکمیل شبکه فاضلاب روستای هویه در فلاورجان

بازدید رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان ازتکمیل شبکه فاضلاب روستای هویه در فلاورجان

  رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان به همراه مدیرعامل آبفای استان، از روند تکمیل پروژه شبکه فاضلاب روستای هویه فلاورجان، که با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در حال اجراست، بازدید کردند. به گزارش دنیای اسرار:حجت الاسلام و المسلمین موسوی لارگانی‌ رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده شهرستان فلاورجان در این

Print Friendly, PDF & Email

 

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان به همراه مدیرعامل آبفای استان، از روند تکمیل پروژه شبکه فاضلاب روستای هویه فلاورجان، که با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در حال اجراست، بازدید کردند.
به گزارش دنیای اسرار:حجت الاسلام و المسلمین موسوی لارگانی‌ رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده شهرستان فلاورجان در این بازدید که با حضور مدیر عامل آبفای استان اصفهان، و جمعی از مسئولان آبفا شهرستان فلاورجان برگزارشد در جریان پیشرفت این پروژه‌ قرار گرفت و بر سرعت بخشیدن بر آن‌ تاکید کرد.
حسین اکبریان مدیر عامل آبفای استان نیز در جریان این بازدید گزارشی از اجرای تاسیسات خط انتقال شبکه های فاضلاب در شهرها و روستاهای شهرستان فلاورجان ارائه کرد.
گفتنی است با اجرای این عملیات امکان واگذاری ۲۰۰ انشعاب فاضلاب دیگر به متقاضیان در روستای هویه مهیا می شود، این درحالیست که در سال ۱۳۹۲ که اجرای تاسیسات فاضلاب در روستای هویه عملیاتی شد، ۶۰۰ انشعاب فاضلاب به متقاضیان به منظور جمع آوری فاضلاب واگذار گردید.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.