تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
کد خبر : 33066

جشن روز کارگر و مراسم تجلیل از همکاران نمونه برگزار شد

جشن روز کارگر  و مراسم تجلیل از همکاران نمونه برگزار شد

  شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان :جشن روز کارگر و مراسم تجلیل از همکاران نمونه برگزار شد جشن روز کارگر و مراسم تجلیل از همکاران نمونه برگزار شد/ارائه خدمت عزتمندانه و امید آفرین با غلبه بر مشکلات پیش رو   مدیران و همکاران در صیانت از حقوق پیمانکاران و عوامل اجرایی نظارت کنند بدون دخالت

Print Friendly, PDF & Email

 

شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان :جشن روز کارگر و مراسم تجلیل از همکاران نمونه برگزار شد

جشن روز کارگر و مراسم تجلیل از همکاران نمونه برگزار شد/ارائه خدمت عزتمندانه و امید آفرین با غلبه بر مشکلات پیش رو

 

مدیران و همکاران در صیانت از حقوق پیمانکاران و عوامل اجرایی نظارت کنند بدون دخالت

 

به گزارش دنیای اسرار: مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان در بزرگداشت روز صنعت برق و در آستانه روز جهانی کارگر با تمام کارگران نمونه از جمله مأمورین تست و نصب کنتور، نیروهای بهره برداری و دیگر نیروهای بدنه پیمانکاری و کارگری ، گپ و گفتی صمیمانه داشت ؛ در این نشست مهندس مهرداد دادخواه نقطه نظرات ایشان را جویا شد و صبورانه درخواستهای آنان را شنید و پیشنهادات ارزنده ای ارائه داد و از معاونین بهره برداری ،منابع انسانی و چند نفر از مدیران اجرا که به عنوان مدیران مسئول در این جلسه حضور داشتند خواست درخواست های قانونی و قابل اجرا را در قالب برنامه های بلندمدت و کوتاه‌مدت در دستور کار قرار دهند .

 

مهندس مهرداد دادخواه در بخش دوم سخنرانی خود در مراسم باشکوهی که بمنظور تجلیل از کارگران نمونه برگزار شد

گفت: به توصیه حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم باید بر دستان پر خیر و برکت و زحمت کش کارگران بوسه زد

 

وی افزود : درود و سلام بر تمام موثرین و زحمت‌کشان صنعت برق اصفهان ،مدیران کارشناسان ،کارگران، پیمانکاران و پیشکسوتان که امروز افتخار و سعادت آن را داشتیم که در حضور آقای کلاهدوز یکی از بزرگان این صنعت باشیم و تشکر می کنم از تمام کسانی که امروز به افتخار همکاران نمونه؛ تشریف آوردند .

 

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره گفت: در سال‌های اخیر به لطف زحمات تک‌تک همکاران و به خصوص این عزیزان توانستیم در رتبه های مختلف کشوری درخشان حاضر شویم و رتبه های برتر را از آن خود نماییم اگرچه عناوین شغلی آن مربوط به یک قسمت است اما مختص به آن واحد نمی باشد چرا که تمامی همکاران دست در دست هم داده و با تعامل سازمانی توانستند این جایگاه را کسب کنند ،در حوزه وصول مطالبات، کاهش تلفات و همچنین در تکریم ارباب رجوع که هم در استان و هم در کشور رتبه های برتر را کسب نمودیم .

 

مهندس دادخواه به مهم‌ترین شاخص های تکریم ارباب رجوع و برق رسانی با کیفیت اشاره کرد و گفت :در سطح شهر اصفهان میزان خاموشی به ازای هر مشترک در سال ۹۳ از ۱۲۰۰ دقیقه به ۱۰۰ دقیقه در سال جاری رسید .

 

مهندس مهرداد دادخواه خاطرنشان‌کرد: یک تشکر ویژه دارم از تمام کارگران و همکاران که در سالهای گذشته با تمام فراز و فرود ها و مشقات توانستند خود را به عنوان یک فرد نمونه مطرح کنند و افتخاری است که این افراد شایسته ما را در این روز دور هم جمع نمودند؛ این عزیزان باید الگوی دیگر همکاران خود در سطح جامعه باشند و باید قدر خود را بدانند و بر ما واجب است که قدر این عزیزان را بدانیم؛ به ایشان احترام بگذاریم و دیگر اینکه حتی اگر لازم است این نمونه و شاخص بودن را در سطح اجرا توسعه دهند این بزرگواران باید شاکر خداوند متعال باشند چرا که در کنارتلاش خود ؛ لطف خداوند موجب شده که به چنین افتخاری دست پیدا کنند و امید است این نمونه گری را به همکاران خود آموزش و ارائه دهند.

 

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت گفت: در ابتدای دوران مدیریت هستیم و چند جمله ای را که می تواند مسیر پیشرفت سازمانی را بیش از پیش تعالی بخشد را عنوان می کنم

 

وی خاطر نشان کرد : من و همه مدیران ، کارکنان و پیمانکاران همت خواهیم کرد که خدمتی عزتمندانه به مردم ارائه کنیم و به طور قطع برای رسیدن به این مهم مشکلات زیادی سر راهمان وجود دارد که شامل مشکلات اجتماعی، اقتصادی، مسائل کار و … از مهمترین آنهاست اما تمام این فراز و فرودها نباید باعث کاهش خدمت عزتمندانه شود

 

مهندس مهرداد دادخواه در ادامه افزود: آنچه که مسلم است؛ در این سال ها مشکلاتی وجود داشته اما به حمدالله آمار و ارقام نشان میدهد شرکت توزیع برق اصفهان برای مردم و درخواست هایشان احترام و ارزش زیادی قائل بوده و تکریم ارباب رجوع را سر لوحه خود قرار داده است

 

وی عنوان کرد : همه معاونین و مدیران علاوه بر خدمت عزتمندانه بافید خدمت امید آفرین نیز به مردم ارائه دهند چرا که این دو رویکرد به صورت تلفیقی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

مدیر عامل شرکت ابراز داشت : اکنون که در خدمت نیروهای اجرایی شرکت هستم مطالبی را به این عزیزان ارائه می کنم اول اینکه تشکر ویژه دارم از پیمانکاران که در این جلسه شرکت نموده و قدر دانی می کنم از ایشان چرا که سرمایه های مادی و معنوی را با شرکت توزیع برق اصفهان به مشارکت گذاشته تا بتوانیم به هدف اصلی که خدمتی عزتمندانه و امیدآفرین است دست یابیم و در صیانت از حقوق پیمانکاران می بایست حقوق عادلانه پیمانکاران و عوامل اجرایی حفظ شود.

وی خاطرنشان کرد : مدیران و همکاران در صیانت از حقوق پیمانکاران و عوامل اجرایی باید نظارت کنند بدون اینکه دخالتی داشته باشند .

 

وی در پاسخ به سوالاتی که دغدغه همکاران بود گفت: در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی؛ سیاست های بالادستی در حال تدوین و تنظیم می باشد و در این راستا به تک تک همکاران قول میدهم که در صورتی که بخشنامه به شرکت توزیع برق اصفهان ابلاغ شد کما فی السابق تمام و کمال به صورت شفاف اطلاع رسانی شود .

 

وی عنوان کرد : با مسائل اقتصادی زیادی رو برو هستیم که با حفظ حقوق طرفین هم در حوزه پیمانکاری و هم شرکتی باید حقوق منصفانه مشخص کنیم و در ادامه با مشارکت پیمانکاران و انجام کار تعاملی می توانیم بر مشکلات فائق آییم.

 

اراائه خدمات رفاهی یکی دیگر از سوالاتی بود که مدیرعامل شرکت در این باره پاسخ داد: از سال های گذشته تاکنون تلاش های زیادی برای ارائه خدمات رفاهی به همکاران انجام شده و در حال حاضر نیز کسانی که در سیستم های hrs ثبت نام هستند و خدمتشان را در راستای وظایف سازمانی به خوبی انجام داده اند در این جرگه قرار می گیرند .

 

وی خاطر نشان کرد : ارائه وام و خدمات مالی در این سالها توسط مهندس پیر پیران و مهندس کشانی و معاونت و مدیران این حوزه در سطح وسیع صورت گرفت و اکنون به علت متمرکز شدن حسابهای بانکی در خزانه موانعی ایجاد شده که برطرف خواهد شد .

 

مهندس دادخواه اعلام نمود: برای اینکه دستاوردهایی که قبلاً توسط شما حاصل شده در حال حاضر نیز کسب شود درآمدهای باید حاصل کنیم که این موضوع در شرکت توزیع در دو مقوله انرژی و انشعاب خلاصه می شود و در سال گذشته با توجه به وجود ماینر ها و انشعاب های غیرمجاز تلفات انرژی زیادی داشتیم و همین امر موجب شد درآمدهای شرکت با مشکلاتی رو به رو شود و در این راستا باید باید همگی در مدیریت انرژی و حفظ آن تلاش کنیم .

 

مدیریت مصرف یکی از مولفه‌های بود که مدیر عامل شرکت به آن اشاره کرد و گفت: در حوزه مدیریت مصرف انرژی شما عزیزان میتوانید بهترین مروجین مدیریت مصرف باشید و با مشارکت فعال در طرح هایی که هر سال در تابستان به شرکت های توزیع ابلاغ می شوند می توانید موثر باشید .

 

وی تاکید کرد : سرمایه هایی که اکنون در اختیار شما از نیروهای پیمانکار و همچنین همکاران می باشد در واقع متعلق به خود شما می باشد پس چه بهتر که در حفظ و حفاظت آن کوشا باشید و به همکاران خود نیز این توصیه را به نمایید.

 

مهندس دادخواه مدیرعامل شرکت در پایان گفت با دو توصیه مدیریتی که برگرفته از وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی می باشد مطالبم را به پایان می رسانم . البته اول حدیث نفس به خود می گویم و سپس به دیگران.

سردار بزرگ در فرازی از وصیت نامه اش عنوان کرد: به فرزندان شهدا که یتیمان همه شما هستند به چشم ادب و احترام بنگرید به همسران و پدران و مادران آن احترام کنید همان گونه که از فرزندان خود با اغماض می‌گذرید آنها را در نبود پدران مادران همسران و فرزندان خود توجه خاص کنید

 

مهندس دادخواه اعلام داشت : در ادامه توجه به قشر مستضعف و طبقه ضعیف باید به جد مورد توجه قرار گیرد .

 

و ی به فراز دیگر از وصیت نامه ایشان اشاره و آن را قرائت نمود : در دوره حکومت و حاکمیت خود در هر مسئولیتی ، احترام به مردم و خدمت به آنان را عبادت بدانید و خدمتگزار واقعی و توسعه‌گر ارزشها باشید نه با توجیهات واهی ، ارزش ها را بایکوت کنید .

 

گفتنی است : مدیر عامل شرکت از تمام دست اندر کاران برگزاری این مراسم تشکر و قدر دانی کرد .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.