تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۱۱
کد خبر : 33514

۱=۲۰ رمز موفقیت در مدیریت مصرف برق / اخطار جدی شرکت توزیع برق اصفهان به پر مصرف ها

۱=۲۰ رمز موفقیت در مدیریت مصرف برق / اخطار جدی شرکت توزیع برق اصفهان به پر مصرف ها

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق اصفهان: ۱=۲۰ رمز موفقیت در مدیریت مصرف برق / اخطار جدی شرکت توزیع برق اصفهان به پر مصرف ها به گزارش دنیای اسرار :مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق اصفهان گفت: سال ۱۴۰۲ برای مشترکین کم مصرف ۲۰ برابر پاداش در هزینه ها به همراه دارد. مهندس

Print Friendly, PDF & Email

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق اصفهان:

۱=۲۰ رمز موفقیت در مدیریت مصرف برق / اخطار جدی شرکت توزیع برق اصفهان به پر مصرف ها

به گزارش دنیای اسرار :مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق اصفهان گفت: سال ۱۴۰۲ برای مشترکین کم مصرف ۲۰ برابر پاداش در هزینه ها به همراه دارد.

مهندس مرسل صالحی در نشست اختصاصی با اشاره به مدیریت مصرف در سال گذشته گفت: خوشبختانه با مدیریت مصرف که از سوی مشترکین در سال ۱۴۰۱ صورت گرفت شاهد قطعی برق نبودیم به طوریکه مشترکین کم مصرف همه بسته تشویقی ۵=۱ را دریافت کردند.

وی ادامه داد: در سال پیش به ازای هر کیلو وات مصرف ۱۰۰ تومان از مشترک دریافت می شد که اگر مشترک به عنوان کم مصرف محسوب می شد به ازای هر یک کیلو وات ساعت کاهش ۵ برابر قیمت تمام شده به وی هدیه تشویقی تعلق می گرفت.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق اصفهان در ادامه تصریح کرد: در سال جاری ( ۱۴۰۲) نیز در نظر داریم که این بسته تشویقی به ۱=۲۰ ارتقا پیدا کند و مشترکان کم مصرف به ازای هر کیلو وات مصرف ۲۰ برابر هدیه تشویقی دریافت کنند.

مهندس صالحی عنوان کرد: هدیه تعلق گرفته به مشترکان خوش مصرف به صورت بستانکاری بر روی قبض برق آنها لحاظ می شود.

کاهش مصرف در ساعات پیک سال

« در سال جاری ( ۱۴۰۲) ساعات پیک در ساعت ۱۲ الی ۱۸ است و بایستی مصارف غیر ضروری را به ساعات غیر پیک ارجاع دهید.» این صحبتی بود که مهندس مرسل صالحی در بخش دیگر صحبتهای خود به آن اشاره کرد و در ادامه گفت: سال گذشته با انعقاد تفاهم نامه ( ۵=۱) مشترکین خانگی مشمول پاداش ۴۵ میلیارد تومانی شدند.

راهکارهای کاهش مصرف در ساعات پیک

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق اصفهان در ادامه این بخش یادآور شد: با قرار دادن درجه سرمایش کولرهای گازی بر روی ۲۴ و قراردادن کولرهای آبی بر روی دور کند و همچنین استفاده نکردن وسایل پرمصرف در ساعات پیک، جابجایی مصرف یک روز هفته برای صنایع به روز تعطیل، انتقال ساعت تولید صنایع از ساعت پیک به ساعات دیگرو استفاده از اینترنت اشیا برای مدیریت مصرف برق از جمله راهکارهایی است که می توان با انجام آن از پیک تابستان به خوبی گذر کنیم.

وی اظهار کرد: خوشبخانه در سال گذشته به دلیل مدیریت مصرف مشترکین در بخش خانگی هیچگونه قطعی برق نداشتیم و دوران پیک را به خوبی پشت سر گذاشتیم .

اخطار جدی به مشترکین پر مصرف

یکی از معضلات جدی ما در بخش مدیریت مصرف عدم هماهنگی و همکاری برخی از مشترکین با ما است که به هر نحو در مصرف برق الگوی مصرف را رعایت نمی کنند به طوریکه عمده این افراد به پرداخت جریمه های مصرف بی تفاوت هستند و مبالغ بالا آنها را اذیت نمی کند.

وی ادامه داد: امسال در نظر داریم برای مشترکین پر مصرف کنتور هوشمند نصب کرده تا در صورت عدم همکاری با شرکت برق در نحوه مصرف برق آنها به صورت خودکار از راه دور قطع شود.

خبرنگار:علیرضاهژبری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.