تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
کد خبر : 33905

نخستین گروه زائران حج از اصفهان و چهارمحال و بختیاری راهی سرزمین وحی شدند

نخستین گروه زائران حج از اصفهان و چهارمحال و بختیاری راهی سرزمین وحی شدند

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: ‌نخستین گروه زائران حج تمتع اصفهان و چهارمحال و بختیاری امروز ‌دوشنبه از فرودگاه شهید بهشتی رهسپار کشور عربستان و سرزمین وحی شدند.   به گزارش دنیای اسراربه نقل ازیرنا:ابوذر ضیایی  افزود: این گروه از زائران ساعت پنج و ۵۰ دقیقه بامداد امروز به مدینه منوره اعزام شدند. وی ادامه

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: ‌نخستین گروه زائران حج تمتع اصفهان و چهارمحال و بختیاری امروز ‌دوشنبه از فرودگاه شهید بهشتی رهسپار کشور عربستان و سرزمین وحی شدند.

 

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازیرنا:ابوذر ضیایی  افزود: این گروه از زائران ساعت پنج و ۵۰ دقیقه بامداد امروز به مدینه منوره اعزام شدند.

وی ادامه داد: هفت هزار و ۸۰۰ زائر در این ایام از فرودگاه اصفهان به بیت الله الحرام مشرف خواهند شد که هفت هزار و ۳۹۰ زائر از اصفهان در قالب ۵۱ کاروان و ۴۱۰ زائر نیز از استان چهار محال و بختیاری و شهر کاشان در قالب چهار کاروان از این فرودگاه به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان اظهار داشت: عملیات اعزام حجاج از این فرودگاه توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از امروز هشتم خرداد تا ۲۲ خرداد در ۲ نوبت انجام خواهد شد که زائران از هشتم تا چهاردهم خرداد ماه به مقصد مدینه و از هفدهم تا ۲۲ خرداد به مقصد جده اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه کلیه تمهیدات لازم از سوی اداره کل فرودگاه‌های استان اصفهان و سایر سازمان‌ها و نهادهای خدمت رسان در سطح فرودگاه شهید بهشتی برای پذیرش و اعزام مطلوب زائران خانه خدا پیش بینی شده است از آنها تقاضا کرد: با توجه به تراکم و ازدحام جمعیت کاروان ها و در راستای تسهیل در امر خدمت رسانی، در صورت امکان به صورت گروهی و دستکم سه ساعت پیش از پرواز در فرودگاه حاضر شوند و از همراه داشتن مشایعت کنندگان خودداری کنند.

فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای ۲ باند به طول چهار هزار و ۳۹۷ متر و عرض ۴۵ متر با ۲۰ جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.

این فرودگاه که در مرکز کشور قرار دارد، به عنوان مُعین فرودگاه های کشور عمل می کند و در طول سال میزبان بسیاری از فرودهای اضطراری و هدایت شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.