تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
کد خبر : 34091

۲ طرح راهداری در شهرستان‌های دهاقان و نطنز اصفهان اجرا شد

۲ طرح راهداری در شهرستان‌های دهاقان و نطنز اصفهان اجرا شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از اجرای طرح های ” محور علی‌آباد – جمبزه ” شهرستان دهاقان و لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت محور ” هنجن – نطنز ” با هزینه بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش دنیای اسراربه نقل ایرنا:فرزاد دادخواه روز چهارشنبه در گفت و

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از اجرای طرح های ” محور علی‌آباد – جمبزه ” شهرستان دهاقان و لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت محور ” هنجن – نطنز ” با هزینه بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ایرنا:فرزاد دادخواه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پروژه لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت محور هنجن – نطنز تکمیل شده و بهره برداری از پروژه احداث محور علی‌آباد – جمبزه شهرستان دهاقان نیز به‌زودی انجام خواهد شد.
وی افزود: پروژه ساخت راه روستایی علی‌آباد – جمبزه به طول ۱.۳ کیلومتر از اوایل خردادماه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال آغاز شده و پس از تکمیل روکش آسفالت به بهره برداری می رسد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی پروژه لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت محور هنجن – نطنز، ادامه داد: اجرای این پروژه به طول ۴.۲ کیلومتر از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد و در مدت یک ماهه تکمیل و به بهره برداری رسید.
دادخواه تصریح کرد: ارتقای ایمنی تردد کاربران جاده ای و رضایتمندی مردم از اهداف اجرای کلیه پروژه‌های راهداری است.

شهرستان دهاقان با حدود ۳۶ هزار جمعیت در ۹۶ کیلومتری جنوب غربی شهر اصفهان قرار دارد.

شهرستان ۴۷ هزار نفری نطنز در فاصله نزدیک به ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

ارتقای ایمنی راه های استان اصفهان با نصب حفاظ ایمنی

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از ارتقای ایمنی راه های استان اصفهان با نصب حفاظ ایمنی خبر داد.

محمدحسن محمدزمانی اظهار داشت: پروژه نصب حفاظ بتنی مفصلی بین ۲ باند محور واریانت اردستان و آنتنی ترانزیت بادرود – اردستان به آزادراه نطنز – کاشان انجام شده است.

وی با اشاره به پیشرفت ۱۰۰درصدی پروژه ۶ کیلومتری در واریانت اردستان با اعتبار ۵۶.۵ میلیارد ریال و پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه ۳.۴ کیلومتری در آنتنی نطنز با اعتبار ۷۳.۳ میلیارد ریال افزود: به منظور ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات در سطح استان پروژه های مشابهی در حال برنامه ریزی و تامین اعتبار است.

رییس اداره ایمنی و حریم راه های استان اصفهان یکی از راه‌های جلوگیری از حوادث جاده ای و به‌طور کلی ایمنی جاده‌ها را استفاده از حفاظ‌های ایمنی عنوان کرد و گفت: ایمن سازی راه ها از اولویت های مورد توجه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان است که در محورهای موجود با تعویض گاردریل موجود بین ۲ باند با نیوجرسی مفصلی و در محور های فاقد حفاظ، نصب حفاظ میانی بتنی برای پیشگیری از خروج محور و برخورد رخ به رخ خودروهاست.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که به‌دلیل موقعیت خاص آن در مرکز به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رُتبه اول حمل بار و رُتبه سوم حمل مسافر را داراست.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.