تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
کد خبر : 34135

ارائه اطلاعات لازم درخصوص پاداش ۲۰=۱در سلسله نشست های میز خدمت شرکت توزیع برق اصفهان

ارائه اطلاعات لازم درخصوص پاداش ۲۰=۱در سلسله نشست های میز خدمت شرکت توزیع برق اصفهان

یک سلسله نشست های میز خدمت در تابستانهای گذشته و در تابستان اخیر توسط شرکت توزیع برق اصفهان در مناطق مختلف اصفهان در حال انجام بوده است . به گزارش دنیای اسرار: این شرکت در خصوص استقرار میز خدمت در مناطق مختلف از جمله در محل اقامه نماز سیاسی _ عبادی جمعه با حضور سرپرست

Print Friendly, PDF & Email

یک سلسله نشست های میز خدمت در تابستانهای گذشته و در تابستان اخیر توسط شرکت توزیع برق اصفهان در مناطق مختلف اصفهان در حال انجام بوده است .

به گزارش دنیای اسرار: این شرکت در خصوص استقرار میز خدمت در مناطق مختلف از جمله در محل اقامه نماز سیاسی _ عبادی جمعه با حضور سرپرست دفتر روابط عمومی و کارشناس تکریم ارباب رجوع این دفتر در نماز جمعه اصفهان و روسای خدمات مشترکین در آدینه های گذشته اقدامات لازم را انجام دادند .

در این جمعه نیز مدیر برق منطقه ۲ و کارشناسان مدیریت مصرف برق منطقه و تکریم ارباب رجوع امروز را در خدمت نماز گذاران نماز جمعه ملک شهر بودند و به سوالات ایشان به صورت رو در رو پاسخ دادند .

در این برنامه در خصوص پاداش ۲۰=۱ نیز به مردم اطلاعات لازم ارائه شد.

گفتنی است : شرکت توزیع برق اصفهان سالهاست که خدمات خود را به صورت غیر حضوری در اختیار مردم قرار داده است و حضور همکاران به صورت چهره به چهره برای آشنایی و اطلاع رسانی هر چه بیشتر به مردم با شیوه های خدمت رسانی به صورت گسترده و غیر حضوری و نهادینه نمودن فرهنگ مدیریت مصرف و کاهش هزینه های سبد خانوارها با درست مصرف نمودن انرژی برق بوده است.

ظ

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.