تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
کد خبر : 34141

دیدار رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تیران کرون با نماینده مردم آن شهرستان در مجلس شورای اسلامی

دیدار رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تیران کرون با نماینده مردم آن شهرستان در مجلس شورای اسلامی

  بهنودیان رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تیران و کرون از برگزاری نشست صمیمانه با دکتر ابوترابی نماینده محترم مردم آن شهرستان در مجلس شورای اسلامی خبر داد. به گزارش دنیای اسرار،بهنودیان رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تیران و کرون طی برگزاری نشست صمیمانه با دکتر ابوترابی نماینده محترم مردم آن شهرستان در مجلس شورای

Print Friendly, PDF & Email

 

بهنودیان رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تیران و کرون از برگزاری نشست صمیمانه با دکتر ابوترابی نماینده محترم مردم آن شهرستان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
به گزارش دنیای اسرار،بهنودیان رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تیران و کرون طی برگزاری نشست صمیمانه با دکتر ابوترابی نماینده محترم مردم آن شهرستان در مجلس شورای اسلامی به تشریح وظایف محوله سازمان تعزیرات حکومتی در امر رسیدگی در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا وارز ونحوه صدور آرا واجرای آن ،همچنین اعلام آمار عملکرد شش ماهه از بدو تاسیس آن اداره پرداخت و درخصوص بحث احداث ساختمان اداره تعزیرات حکومتی مواردی را مورد بحث قرار دادند.
در پایان دکتر ابوترابی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه تعزیرات حکومتی شهرستان تیران و کرون،در خصوص احداث ساختمان تعزیرات قول مساعدت و همکاری را دادند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.