تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
کد خبر : 34192

درخشش دانشجویان دانشگاه اصفهان در المپیاد جهانی زبان چینی

درخشش دانشجویان دانشگاه اصفهان در المپیاد جهانی زبان چینی

مرحله نهایی بیست و دومین دوره المپیاد جهانی زبان چینی (پل زبان چینی)، در ۱۷ خردادماه ۱۴۰۲ با حضور سفیر چین در ایران برگزار شد و طی مراسمی برگزیدگان دانشگاه اصفهان در دانشگاه تهران معرفی و تقدیر شدند. به گزارش  دنیای اسرار :چهار دانشجوی برگزیده دانشگاه اصفهان در بیست و دومین دوره المپیاد جهانی زبان

Print Friendly, PDF & Email

مرحله نهایی بیست و دومین دوره المپیاد جهانی زبان چینی (پل زبان چینی)، در ۱۷ خردادماه ۱۴۰۲ با حضور سفیر چین در ایران برگزار شد و طی مراسمی برگزیدگان دانشگاه اصفهان در دانشگاه تهران معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش  دنیای اسرار :چهار دانشجوی برگزیده دانشگاه اصفهان در بیست و دومین دوره المپیاد جهانی زبان چینی شرکت کردند. در این دوره از المپیاد جهانی، فاطمه بهزاد نژاد مقام اول فن بیان و مهارت سخنرانی زبان چینی و زهرا وارسته، زهرا پور رمضان و فاطمه نوابی هر سه از دانشگاه اصفهان به عنوان استعداد برتر زبان چینی معرفی و از سفیر چین لوح تقدیر دریافت کردند.

مرحله نهایی المپیاد جهانی زبان چینی با حضور سفیر چین و رایزن فرهنگی و جمعی از مسئولان سفارت چین، محمود کمره‌ای، معاون آموزشی دانشگاه تهران، سیدمحمد مرندی، معاون بین‌الملل دانشگاه تهران و محمدحسین آیتی، معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد.

لازم به ذکر است که به دلیل محدودیت‌های موجود در گروه زبان چینی دانشگاه اصفهان، تنها دانشجویان سال اول و دوم در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند. با این وجود، بالا بودن سطح زبان چینی دانشجویان تیم دانشگاه اصفهان مورد تحسین داوران ایرانی و چینی المپیاد و نیز مسولان سفارت چین قرار گرفت و از اساتید این دانشجویان تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است که احمدرضا آریان، مدیر گروه زبان و ادبیات آلمانی، ارمنی و چینی دانشگاه اصفهان در کنار سرپرستی دانشجویان اعزامی، عضویت در هیئت داوران این المپیاد را بر عهده داشت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.