تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
کد خبر : 34218

امضای تفاهم نامه مرحله دوم جهاد آبرسانی به منظور آبرسانی پایدار به ۴۰۰ روستای استان اصفهان

امضای تفاهم نامه مرحله دوم جهاد آبرسانی به منظور آبرسانی پایدار به ۴۰۰ روستای استان اصفهان

مدیر عامل آبفای استان در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری مشترک استانداری استان اصفهان و قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) در زمینه محرومیت زدایی و پیشرفت منطقه ای حضور یافت. به گزارش دنیای اسرار:در این جلسه که با حضورسید رضا مرتضوی استاندار اصفهان، سردار جمال الدین آبرومند، دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، سردار

Print Friendly, PDF & Email

مدیر عامل آبفای استان در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری مشترک استانداری استان اصفهان و قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) در زمینه محرومیت زدایی و پیشرفت منطقه ای حضور یافت.

به گزارش دنیای اسرار:در این جلسه که با حضورسید رضا مرتضوی استاندار اصفهان، سردار جمال الدین آبرومند، دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، سردار جواد استکی فرمانده قرارگاه منطقه ای سیدالشهداء (ع)، سردار مجتبی فداء، فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان و جمعی از نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد علاوه بر مدیر عامل آبفای استان اصفهان تعدادی از مدیران دستگاه‌های دخیل در طرح محرومیت زدایی حضور داشتند و تفاهم نامه همکاری مشترک استانداری استان اصفهان و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در خصوص محرومیت زدایی در استان اصفهان و پیشرفت منطقه ای به امضاء رسید.
در قالب این تفاهم نامه، مرحله دوم جهاد آبرسانی به منظور آبرسانی پایدار به ۴۰۰ روستا در ۱۹ شهرستان استان اصفهان با اجرای ۱۵۰۰ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب، احداث ۱۰۰ باب مخزن با حجم کلی ۳۰۰۰۰ متر مکعب، احداث ۴۰ باب ایستگاه پمپاژ در مدت سه سال با اعتباری بالغ بر ۱۲۵۰ میلیارد تومان اجرایی می شود.
مدیرعامل آبفای استان اصفهان در این نشست با بیان این که آبرسانی در ۳۵۰ روستای استان به صورت سیار انجام می شود، با ارائه توضحیاتی درباره مرحله نخست طرح جهاد آبرسانی به منظور آبرسانی پایدار به ۹۷ روستای استان گفت: این طرح در سه شهرستان نایین، فریدونشهر و سمیرم با پیشرفت ۳۸ درصدی در حال اجرا است که در قالب آن تا کنون ۱۸ روستا در نایین از آب شرب پایدار بهره مند شده اند.
حسین اکبریان افزود: در ادامه این طرح پیش بینی می شود، ۲۲ روستای مجتمع لای سیاه و کوهستان بهارستان نایین در پایان تیر ماه و ۲۰ روستا در شهرستان های فریدونشهر و سمیرم تا پایان سال جاری از آب شرب پایدار بهره مند خواهند شد.
وی همچنین درباره مرحله دوم اجرای طرح جهاد آبرسانی گفت: با توجه به بررسی ها و نیازسنجی های به عمل آمده ۴۰۰ روستای دیگر در شهرستان های اردستان، تیران، چادگان، خوانسار، سمیرم، فریدن، فلاورجان، گلپایگان، لنجان، مبارکه، نایین، نجف آباد، بویین میاندشت، نطنز، شهرضا، خور و بیابانک، دهاقان، شاهین شهر و میمه و فریدونشهر و شهرستان های شرق اصفهان شامل کوهپایه، جرقویه، هرند و ورزنه از آب شرب پایدار بهره مند خواهند شد.
مدیر عامل آبفای استان در پایان ابراز امیدواری کرد تا تمام روستاهای استان از آب شرب پایدار و بهداشتی بهره مند شوند.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.