تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
کد خبر : 34242

بازدید مدیر مهندسی ساختار پالایش و پخش و هیأت همراه از منطقه اصفهان

بازدید مدیر مهندسی ساختار پالایش و پخش و هیأت همراه از منطقه اصفهان

    مدیر مهندسی ساختار پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران ​به همراه تیمی از کارشناسان مهندسی ساختار از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان بازدید کرد. به گزارش دنیای اسرار: طی این بازدیدهای میدانی، علیرضا سلیمی معاون فنی‌ عملیاتی منطقه به تشریح عملکرد منطقه در حوزه عملیات و مهندسی پرداخت و تیم مذکور

Print Friendly, PDF & Email

 

 

مدیر مهندسی ساختار پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران ​به همراه تیمی از کارشناسان مهندسی ساختار از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان بازدید کرد.

به گزارش دنیای اسرار: طی این بازدیدهای میدانی، علیرضا سلیمی معاون فنی‌ عملیاتی منطقه به تشریح عملکرد منطقه در حوزه عملیات و مهندسی پرداخت و تیم مذکور از نزدیک کمیت و کیفیت عملیات اجرایی در تأسیسات انبارهای نفت شهیدمحمد منتظری، تاسیسات گاز مایع، انبار ریلی آبنیل و انبار نفت شماره ۲ اصفهان را مشاهده کردند.

 

مدیر منطقه اصفهان در جلسه جمع‌بندی که در ستاد منطقه تشکیل شد به اهمیت این منطقه در جایگاه یک منطقه راهبردی برای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، به برخی از ویژگیهای ممتاز منطقه نظیر بالاترین حجم ذخیره‌سازی فرآورده، در اختیار داشتن انبار ریلی و انتقال فرآورده باخط لوله ۱۲ اینچ، دارا بودن بیشترین تعداد مجاری عرضه سوخت، فعالیت بیشترین تعداد شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع فرآورده، دارا بودن بزرگترین ناوگان حمل و نقل کشور و اولین انبار نفت تجهیز شده به سیستم وی‌آریو اشاره کرد و خواستار توجه جدی به بازنگری ساختارسازمانی به لحاظ کیفی و کمی متناسب با جایگاه منطقه شد.

 

عبدالله گیتی‌منش در ادامه عنوان کرد: ظرفیت‌های ایجاد شده در منطقه اصفهان به گونه‌ای است که در شرایط سخت سوخت‌رسانی همواره نسبت به تأمین سوخت سایر مناطق نیز مبادرت داشته و در پیک مصرف، فرآورده‌های بارگیری شده از تأسیسات انبارنفت شهید محمد منتظری به ۱۵ منطقه دیگر در کشور نیز ارسال می‌شود.

 

گیتی‌منش متوسط بارگیری روزانه در انبار نفت شهید محمد منتظری اصفهان را هزار و ۲۰۰ دستگاه نفتکش عنوان و اشاره کرد: حدود هفت درصد بنزین مصرفی در کشور و ۹ درصد نفتگاز مصرفی کشور در استان اصفهان مصرف می‌شود.

 

در ادامه سرلک، مدیر مهندسی ساختار پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران اظهار کرد: مناطق اصفهان، هرمزگان و تهران در نگاه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از مناطق ویژه محسوب شده و انتظار کارکنان این شرکت نیز انتظار درست و به جایی است که این مهم و بازنگری ساختار در مناطق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در دستور کار مهندسی ساختار قرار گرفته است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.