تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
کد خبر : 34444

برپایی میزخدمت راه و شهرسازی در شهرستان خمینی‌شهر / پیگیری دغدغه‌های مردمی خمینی‌شهر در حوزه راه و شهرسازی

برپایی میزخدمت راه و شهرسازی در شهرستان خمینی‌شهر / پیگیری دغدغه‌های مردمی خمینی‌شهر در حوزه راه و شهرسازی

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام شد؛ برپایی میزخدمت راه و شهرسازی در شهرستان خمینی‌شهر / پیگیری دغدغه‌های مردمی خمینی‌شهر در حوزه راه و شهرسازی بمنظور تسریع در خدمت رسانی و رفع مسائل و مشکلات مردمی شهرستان خمینی‌شهر، میزخدمت با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این شهرستان دایر شد.

Print Friendly, PDF & Email

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام شد؛
برپایی میزخدمت راه و شهرسازی در شهرستان خمینی‌شهر / پیگیری دغدغه‌های مردمی خمینی‌شهر در حوزه راه و شهرسازی
بمنظور تسریع در خدمت رسانی و رفع مسائل و مشکلات مردمی شهرستان خمینی‌شهر، میزخدمت با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این شهرستان دایر شد.
به گزارش دنیای اسرار، همزمان با سفر علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان خمینی‌شهر، میزخدمت راه و شهرسازی در این شهرستان برپا شد و مدیرکل، معاونین و رؤسای ذیربط این اداره‌کل به صورت حضوری و چهره به چهره به پاسخگویی مراجعان و متقاضیان پرداختند.

مردم شهرستان خمینی‌شهر با حضور در محل برپایی میزخدمت این شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پیرامون مسائل واگذاری اراضی ملی، مباحث مالکیتی، راهسازی، طرح نهضت ملی مسکن، تسهیلات بازآفرینی شهری و برخی موارد مرتبط با شهرسازی پرداختند.

در این تمهید ۱۰ ها درخواست‌ مردمی مبنی بر مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی این شهرستان با مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در میان گذاشته شد که در ابتدا مسائل و دغدغه متقاضیان از لحاظ احراز عدم مغایرت با ضوابط حقوقی و قوانین جاری بالادستی، بررسی شد و پس از اطمینان، درخواست فی المجلس از طریق معاونین ذی‌ربط جهت رفع و سامان دهی، مورد تعقیب و اعلام نتیجه قرار گرفت.

قاری‌قرآن با اشاره به برنامه ریزی‌های بعمل آمده برای برپایی میزخدمت در شهرستان ها و ادامه دار بودن دیدار چهره به چهره با مردم، گفت: در بین مردم بودن و تعامل و ارتباط نزدیک با مردم از آموزه‌های دینی است همچنین موجب تسریع در خدمات‌رسانی و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمات به مردم می‌شود.

وی در راستای رسیدگی به موارد مطرح شده در این ملاقات عمومی، دستورات لازم را صادر کرد و گفت: برپایی میزخدمت تسهیل روند خدمت‌رسانی و شتاب‌ بخشیدن به فرآیند حل مشکلات را به‌ دنبال دارد لذا درخواست‌های مردم عزیز این شهرستان به دقت مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

گفتنی است این دیدار نیز با اخذ پاسخ مناسب و دستیابی به راهکار مورد نظر مراجعین، با رضایت مردم عزیز خمینی‌شهر به پایان رسید.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.