تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
کد خبر : 34456

در حوضه زاینده رود بهترین تصمیم های کارشناسی در راستای اصلاح روندها اتخاذ می شود

در حوضه زاینده رود بهترین تصمیم های کارشناسی در راستای اصلاح روندها اتخاذ می شود

معاون آب و آبفای وزارت نیرو: در حوضه زاینده رود بهترین تصمیم های کارشناسی در راستای اصلاح روندها اتخاذ می شود معاون آب و آبفا و مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت مدیریت منابع آب ایران با ابراز امیدواری به افق های آینده برای حل مشکلات حوضه زاینده رود، گفت: در حوضه زاینده رود بهترین

Print Friendly, PDF & Email

معاون آب و آبفای وزارت نیرو:

در حوضه زاینده رود بهترین تصمیم های کارشناسی در راستای اصلاح روندها اتخاذ می شود
معاون آب و آبفا و مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت مدیریت منابع آب ایران با ابراز امیدواری به افق های آینده برای حل مشکلات حوضه زاینده رود، گفت: در حوضه زاینده رود بهترین تصمیم ها در چارچوب کارشناسی و اصلاح روندها اتخاذ می شود.

به گزارش  دنیای اسرار، دکتر «محمد جوانبخت» صبح روز شنبه سوم تیرماه، در نشستی با نمایندگان کشاورزان اصفهان در استانداری اصفهان، اظهار داشت: با برنامه‌ ی وزارت نیرو می توان روند را به سمت مثبت پیش برد و برداشت‌های بی رویه را کنترل کرد.

وی با بیان این که اصفهان از استان‌هایی است که رهبر معظم انقلاب در مورد حل مسئله آب آن تاکید مستقیم داشتند و همچنین ریاست محترم جمهور بر رفع این مسئله تاکید کردند، افزود: مشکل آب اصفهان به طور قطع راه حل دارد و به عزم جمعی بین بخش دولتی و مردم همیشه حاضر در صحنه، فهیم و منطقی اصفهان و کشاورزان این خطه وابسته است.

جوانبخت با بیان که در دوران جنگ تحمیلی شاهد رشادت‌های مردم اصفهان بودیم، خاطر نشان کرد: شنیدن نظرات کشاورزان حاضر در این جلسه برای تدوین، اصلاح و نحوه عمل برنامه‌های وزارت نیرو ارزشمند است.

معاون آب و آبفای وزارت نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با تأکید بر این که برنامه ها تأثیر پذیر از نظرات کشاورزان گفت: در مسئله آب موضوع پنهانی نداریم و براساس رویکرد دولت سیزدهم به دنبال این هستیم که از درون مطالعاتی که انجام می‌شود به اصلاح روند‌ها دست یابیم و جدول منابع و مصارف با مشارکت و نظر مصرف کنندگان تنظیم شود.

وی با اشاره به رویکرد کنونی وزرات نیرو و تلفیق راه حل های سازه ای و غیر سازه ای ادامه داد: آب دریا برای صنایع راه حل اساسی است.

جوانبخت با تأکید بر این که بارگذاری‌های خارج از پتانسیل منطقه باید کنترل شود، افزود: دغدغه همه ما فرونشست زمین است.

شایان ذکر است در این نشست شماری از کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی حوضه آبریز زاینده‌رود مسائل و مشکلاتشان را مطرح کردند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.