تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
کد خبر : 34641

اصفهان میزبان همایش منطقه‌ای انتخابات ۶ استان شد

اصفهان میزبان همایش منطقه‌ای انتخابات ۶ استان شد

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان خبرداد؛ اصفهان میزبان همایش منطقه‌ای انتخابات ۶ استان شد رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان از میزبانی اصفهان از همایش منطقه‌ای انتخابات در روزهای سیزدهم و چهاردهم تیرماه، خبر داد.     به گزارش  دنیای اسرار، محمدرضا جان‌نثاری در حاشیه هشتمین جلسه ستاد انتخابات، ضمن تبریک ایام عید سعید غدیر خم،

Print Friendly, PDF & Email

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان خبرداد؛

اصفهان میزبان همایش منطقه‌ای انتخابات ۶ استان شد

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان از میزبانی اصفهان از همایش منطقه‌ای انتخابات در روزهای سیزدهم و چهاردهم تیرماه، خبر داد.

 

 

به گزارش  دنیای اسرار، محمدرضا جان‌نثاری در حاشیه هشتمین جلسه ستاد انتخابات، ضمن تبریک ایام عید سعید غدیر خم، اظهار داشت: در جلسات ستاد انتخابات مسائل متفاوتی که در فرآیند انتخابات وجود دارد، با در نظر گرفتن چهار راهبرد مورد تأکید مقام معظم رهبری (مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت) مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد.

 

وی ادامه داد: در این جلسه مباحث مطروحه در خصوص دو شهرستان شاهین‌شهر و میمه و برخوار که یک حوزه انتخابیه مشترک دارند مورد بررسی قرار گرفت.

 

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: در این راستا مسائل زیرساختی، آمادگی شعب و اقداماتی که برای اجرای صحیح و سالم انتخابات در این دو شهرستان لازم است بررسی شد.

 

وی ادامه داد: همچنین تأکید شد شعب اخذ رأی در سراسر استان از جمله این دو شهرستان به نحوی انتخاب شوند تا دسترسی سریع و آسان مردم به شعب میسر شود.

 

جان‌نثاری بیان کرد: آموزش هر چه بیشتر عوامل اجرایی انتخابات به منظور اجرای قوانین با سرعت و دقت بالا نیز مورد تأکید قرار گرفت.

 

وی از میزبانی اصفهان از همایش منطقه‌ای انتخابات خبرداد و گفت: این همایش سیزدهم و چهاردهم تیرماه در شهر اصفهان با حضور معاون سیاسی وزیر کشور، مدیران کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری، فرمانداران، مدیران فناوری اطلاعات فرمانداری‌ها و مسئولین آموزش انتخابات شش استان برگزار خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: استان‌های مرکزی، قم، قزوین، البرز، چهارمحال و بختیاری و اصفهان در این همایش حضور خواهند داشت.

 

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: امیدوارم میزبان خوبی برای این همایش منطقه‌ای باشیم و راهبردهای مطلوبی نیز برای فرآیند انتخابات در نظر گرفته شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.