تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
کد خبر : 34750

ممیزی HSE در هلدینگ پتروپالایش اصفهان انجام شد

ممیزی HSE در هلدینگ پتروپالایش اصفهان انجام شد

  ممیزی بخش HSE هلدینگ پتروپالایش اصفهان با حضور تیم ۷ نفره کارشناسان ارشد این حوزه به مدت سه روز انجام شد. به گزارش  دنیای اسرار، ممیزی بخش HSE هلدینگ پتروپالایش اصفهان با حضور تیم ۷ نفره کارشناسان ارشد این حوزه به مدت سه روز انجام شد. یاسین محمدی، مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست

Print Friendly, PDF & Email

 

ممیزی بخش HSE هلدینگ پتروپالایش اصفهان با حضور تیم ۷ نفره کارشناسان ارشد این حوزه به مدت سه روز انجام شد.

به گزارش  دنیای اسرار، ممیزی بخش HSE هلدینگ پتروپالایش اصفهان با حضور تیم ۷ نفره کارشناسان ارشد این حوزه به مدت سه روز انجام شد.

یاسین محمدی، مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست و پدافند غیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به اجرای ارزیابی نظام مدیریت HSE هلدینگ پتروپالایش اصفهان اظهار داشت: اداره HSE و پدافند غیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با هدف ارزیابی و انطباق عملکرد هلدینگ پتروپالایش اصفهان با الزامات و نیازمندی‌های مدیریت HSE در قالب تیم ۷ نفره متخصص و منسجم که متشکل از کارشناسان ارشد این حوزه، نسبت به ممیزی و ارزیابی برنامه ریزی، سازمان‌دهی، اجرا، هدایت و کنترل عملکرد واحد HSE هلدینگ پتروپالایش اصفهان اقدام کرد.

وی افزود: این برنامه با تمرکز بر شناسایی نقاط قوت و ضعف و فرصت‌های بهبود در حوزه مدیریت تغییر، HSE پیمانکاران، HSE در نظام تامین، طراحی، ساخت و بهره برداری، ایمنی کار در ارتفاع و توجه به سلامت روان کارکنان و پیشگیری و مقابله با حملات سایبری با رویکرد پدافندی و درس آموزی از حوادث و تکمیل زنجیره سبز برنامه ریزی و اجرا شد.

مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست و پدافند غیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه در آئین اختتامیه این ممیزی مهندس حیدری به عنوان سر ممیزی تیم شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی کشور، از هلدینگ پتروپالایش اصفهان به عنوان پالایشگاه جریان ساز در حوزه HSE نام برد و گفت: با توجه به تمام جوانب و نیازمندی‌ها در تمامی حوزه‌های مرتبط با بهداشت، سلامت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل در مسیر بلوغ و سلامتی با سرعت خوبی در حال حرکت است.

وی تصریح کرد: در پایان نیز این مقام مسئول برنامه افق ۱۴۰۵ هلدینگ پتروپالایش اصفهان در زمینه HSE و تعریف ۴۰۰ پروژه با هدف حفاظت از محیط زیست و تکمیل زنجیره کربن، انرژی و سبز را از نشانه‌های برتری و عملکرد منحصر به فرد این مجموعه معرفی کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.