تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۳۶
کد خبر : 34847

نخستین بانوی راننده نفتکش در منطقه اصفهان، آغاز به‌کار کرد

نخستین بانوی راننده نفتکش در منطقه اصفهان، آغاز به‌کار کرد

رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان، از آغاز به کار نخستین بانوی راننده نفتکش این منطقه با بارگیری یک محموله فرآورده از انبار نفت شهید محمد منتظری خبر داد. به گزارش دنیای اسرار، اعظم مرادی به‌عنوان نخستین راننده حمل مواد سوختی در منطقه اصفهان، نخستین محموله خود را با حضور

Print Friendly, PDF & Email

رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان، از آغاز به کار نخستین بانوی راننده نفتکش این منطقه با بارگیری یک محموله فرآورده از انبار نفت شهید محمد منتظری خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار، اعظم مرادی به‌عنوان نخستین راننده حمل مواد سوختی در منطقه اصفهان، نخستین محموله خود را با حضور رییس روابط عمومی، سرپرست انبار نفت شهید محمد منتظری, رییس حمل و نقل و جمعی از کارکنان منطقه اصفهان، از انبار نفت شهید محمد منتظری بارگیری کرد.

امیر لطفی، رییس حمل و نقل منطقه، در این باره گفت: با وجود پرچالش بودن شغل رانندگی و صرف زمان طولانی در خارج از محیط خانه، رویکرد حمایتی و پشتیبانی از تمامی ظرفیت‌های جامعه‌ زنان، از جمله اقداماهای مؤثر دولت به‌منظور توسعه سهم زنان در فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی است.

اعظم مرادی, نیز علاقه و اشتیاق مضاعف، و تمایل به ادامه شغل پدری و همچنین شرایط برابر و مساوی با رانندگان آقا در حوزه سوخت‌رسانی را یکی از مشوق‌های اصلی خود در این عرصه بیان کرد.

بر اساس این گزارش اعظم مرادی گواهینامه پایه یکم خود را سال ۱۴۰۰ گرفته و با ورود به عرصه سوخت‌رسانی لقب نخستین راننده حمل فرآورده‌های نفتی اصفهان را به خود اختصاص داده است.   

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.