تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
کد خبر : 34922

دیپلماسی علمی، نقش کلیدی در تقویت همکاری های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی دارد

دیپلماسی علمی، نقش کلیدی در تقویت همکاری های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی دارد

مدیر دفتر همکاری های علمی و بین المللی تاکید نمود:حضور سفیر دانمارک در دانشگاه اصفهان  نوید بخش گسترش همکاری های علمی و بین المللی است   به گزارش دنیای اسرار:دکتر آرش شاهین مدیر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه اصفهان  به تشریح نقشه راه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه اصفهان با دانشگاه

Print Friendly, PDF & Email

مدیر دفتر همکاری های علمی و بین المللی تاکید نمود:حضور سفیر دانمارک در دانشگاه اصفهان  نوید بخش گسترش همکاری های علمی و بین المللی است

 

به گزارش دنیای اسرار:دکتر آرش شاهین مدیر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه اصفهان  به تشریح نقشه راه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه اصفهان با دانشگاه های کشور دانمارک پرداخت.

 

مدیر دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه اصفهان، حضور سفیر دانمارک در دانشگاه اصفهان را نوید بخش گسترش همکاری های علمی و بین المللی فی مابین دو کشور دانست و بر این مهم تاکید نمود.

وی در ادامه تصریح نمود: یکی از اقدامات مهم دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه اصفهان آنالیز ۵ دانشگاه دانمارک به عنوان دانشگاه هدف برای گسترش همکاری های علمی و بین المللی است که در این راستا دانشگاه های با رتبه های یک تا ۵ کشور دانمارک شامل: کوپنهاک، آرهاس،صنعتی دانمارک،آلبورگ و دانشگاه دانمارک جنوبی مورد بررسی و آنالیز قرار گرفتند و نهایتا دانشکده های دانشگاه اصفهان براساس اولویت بندی تخصص ها می توانند همکاری های آموزشی و پژوهشی خود را اغاز نمایند.

دکتر شاهین تصریح نمود: پیش نویس همکاری های دانشگاه اصفهان با دانشگاه های دانمارک آماده  و در قالب یک نقشه راه تنظیم و به سفیر دانمارک تحویل داده شد.

وی تصریح نمود: یکی از پیشنهادهای مهم در این دیدار، راه اندازی مرکز زبان فارسی در ۴ دانشگاه دانمارک به غیر از دانشگاه صنعتی بود که مورد توجه قرار گرفت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان