تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
کد خبر : 35339

اعزام اکیپ های عملیات برای برق رسانی به موکب های کربلا و سامرا

اعزام اکیپ های عملیات برای برق رسانی به موکب های کربلا و سامرا

برگ زرینی دیگر در شناسنامه شرکت توزیع برق اصفهان : اعزام اکیپ های عملیات برای برق رسانی به موکب های کربلا و سامرا به گزارش دنیای اسرار:در مسیر جغرافیای رسیدن به امام حسین علیه السلام فاصله ها و مسافتها بی معنی است و محبان با جان و دل، تمام فراز و فرودهای سفر را طی

Print Friendly, PDF & Email

برگ زرینی دیگر در شناسنامه شرکت توزیع برق اصفهان :
اعزام اکیپ های عملیات برای برق رسانی به موکب های کربلا و سامرا

به گزارش دنیای اسرار:در مسیر جغرافیای رسیدن به امام حسین علیه السلام فاصله ها و مسافتها بی معنی است و محبان با جان و دل، تمام فراز و فرودهای سفر را طی می کنند .یکی از مشتاقان این عرصه همکاران عزیزمان هستند که برای نشان دادن ارادت خود تمام هم و غم خود را به کار گرفته اند .

۶ نفر از همکاران حوزه عملیات با دلدادگی فراوان و حمایت های مدیر عامل شرکت بار سفر را بستند تا در این روزها با ارائه خدمات خود که برق رسانی به موکب ها و بهبود روشنایی منطقه است ، ادامه دهنده پیام اسوه صبر و استقامت حضرت زینب (س) باشند و در این بین رهسپار کربلا و سامرا شدند .

امسال نیز همانند سال های گذشته نیروهای عملیاتی شرکت نقش مهمی در تامین برق موکب های عزاداران اربعین حسینی ایفا نموده اند.

مهندس مهرداد دادخواه مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان بیان کرد : طبق برنامه ریزی های انجام شده قبل از اربعین سال جاری به منظور تامین برق و کمک رسانی به موکب ها در شهر سامرا و کربلا نیروهای عملیاتی و همکاران متخصص به این شهر اعزام شدند.

وی در ادامه گفت :یک دستگاه دیزل ژنراتور ۲۵۰ کیلو ولت آمپر به منظور برق رسانی به موکب ها در شهر کربلا مستقر گردیده است.

وی خاطر نشان کرد:به طور قطع این خدمت رسانی ها برگ زرینی در شناسنامه شرکت توزیع برق اصفهان خواهد بود که عزتمندانه در اختیار محبان و دوستداران سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) گذاشته شده است .

رییس هیات مدیره شرکت توزیع برق اصفهان درادامه ابراز داشت : پیاده روی اربعین حسینی نشانه ای از شکوه و اقتدارجهان اسلام است که برای پاسداشت آن نباید از هیچ تلاشی دریغ کنیم .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.