تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
کد خبر : 35458

صدور اولین گواهی عدم خلاف در سامانه اصنو

صدور اولین گواهی عدم خلاف در سامانه اصنو

مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان:در راستای ارتقاء ارئه خدمات غیر حضوری به شهروندان، پیاده سازی فرآیند گواهی عدم خلاف در شهرداری منطقه ۷ به عنوان منطقه پایلوت و در شهرداری منطقه ۵ به عنوان منطقه آزمایشی با همکاری ویژه مدیریت این مناطق با موفقیت به اتمام رسید. به گزارش دنیای

Print Friendly, PDF & Email

مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان:در راستای ارتقاء ارئه خدمات غیر حضوری به شهروندان، پیاده سازی فرآیند گواهی عدم خلاف در شهرداری منطقه ۷ به عنوان منطقه پایلوت و در شهرداری منطقه ۵ به عنوان منطقه آزمایشی با همکاری ویژه مدیریت این مناطق با موفقیت به اتمام رسید.

به گزارش دنیای اسرار:امید علی اصغری افزود: در راستای ایجاد زیرساخت های غیر حضوری شدن تمامی خدمات حوزه شهرسازی، پیاده سازی فرآیند گواهی عدم خلاف در سامانه هوشمند توسعه شهری اصنو از اواسط اردبیهشت ماه سال جاری در دستور کار واحد شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری قرار گرفت و طی جلسات متعدد با نمایندگان واحد کمیسیون ماده صد و تیم پشتیبان شرکت پیمانکار، مقدمات این پیاده سازی مورد بررسی قرار گرفت.
وی اظهار کرد: در گام اول، فرآیند گواهی عدم خلاف در شهرداری منطقه ۵ اصفهان به صورت آزمایشی پیاده سازی و نخستین گواهی عدم خلاف نیز در این منطقه در شهریور ماه امسال صادر گردید و در گام دوم و به صورت هم‌زمان، آموزش های لازم به همکاران مربوطه در شهرداری منطقه ۷ ارائه گردید و پس از صدور موفقیت آمیز اولین گواهی عدم خلاف، این منطقه به عنوان منطقه پایلوت ارائه این خدمت در سامانه اصنو در حال خدمت رسانی به شهروندان گرامی می‌باشد.
شایان ذکر است با تسری فرآیند فوق در کلیه مناطق، به زودی شاهد امکان ثبت درخواست و پیگیری گواهی عدم خلاف به صورت غیر حضوری توسط کلیه شهروندان محترم خواهیم بود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.