تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
کد خبر : 36654

رسیدن به ظرفیت اسمی در تمامی شركت‌های گروه فولاد مباركه از الزامات است

رسیدن به ظرفیت اسمی در تمامی شركت‌های گروه فولاد مباركه از الزامات است

    مدیرعامل گروه فولاد مبارکه اصفهان در بازدید از شرکت توان‌آور آسیا، بر اهمیت استفاده از ظرفیت‌های موجود در همه خطوط تولید گروه فولاد مبارکه تأکید کرد. به گزارش  دنیای اسرار: محمدیاسر طیب نیا، مدیرعامل گروه فولاد مبارکه اصفهان در بازدید از شرکت توان‌آور آسیا، بر اهمیت استفاده از ظرفیت‌های موجود در همه خطوط

Print Friendly, PDF & Email

 

 

مدیرعامل گروه فولاد مبارکه اصفهان در بازدید از شرکت توان‌آور آسیا، بر اهمیت استفاده از ظرفیت‌های موجود در همه خطوط تولید گروه فولاد مبارکه تأکید کرد.

به گزارش  دنیای اسرار: محمدیاسر طیب نیا، مدیرعامل گروه فولاد مبارکه اصفهان در بازدید از شرکت توان‌آور آسیا، بر اهمیت استفاده از ظرفیت‌های موجود در همه خطوط تولید گروه فولاد مبارکه تأکید کرد.

وی بیان کرد که رسیدن به ظرفیت اسمی نه‌فقط در این شرکت بلکه در کل شرکت‌های گروه فولاد مبارکه از الزامات و راهبردهای اساسی است.

مدیرعامل گروه فولاد مبارکه اصفهان با بیان اینکه در این شرکت در سال جاری باید برای تولید ۱۲۰ هزار تن برنامه‌ریزی داشته باشیم، گفت: اگرچه در مسیر رسیدن به ظرفیت‌های حداکثری مشکلات زیادی وجود دارد؛ اما باید همان‌گونه که طی سالیان اخیر از این موانع عبور کرده‌ایم در این مجموعه نیز برای عبور از این مشکلات و تحقق اهداف مصمم باشیم.

طیب‌نیا با تأکید بر اینکه فولاد مبارکه برای تحقق اهداف این شرکت نیز حمایت‌های لازم را خواهد داشت، گفت: اجرای طرح‌های توسعه شرکت توان‌آور آسیا باید باقوت و با برنامه‌ریزی منظم پیگیری شود تا به یاری خداوند در انتهای سال ۱۴۰۴ شاهد وارد مدار شدن توسعه‌های شرکت باشیم.

در جریان این بازدید، رامین بختیاری عضو هیئت‌مدیره شرکت توان‌آور آسیا با ارائه گزارشی از روند تولید و برنامه‌های توسعه این شرکت گفت: محصول اصلی این شرکت ورق قلع اندود با ظرفیت اسمی ۱۵۰ هزار تن در سال است که متأسفانه به دلیل محدودیت‌هایی که در تأمین ورق سیاه شرکت داریم به‌طور میانگین ۵۰ تا ۶۰ هزار تن محصول تولید می‌شود.

وی با اشاره به سود و زیان خالص این شرکت گفت در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۴۰۸ میلیارد تومان سود خالص این شرکت بوده است که امیدواریم باهدف‌گذاری که به شرکت مادر یعنی فولاد مبارکه نیز اعلام شده است سود خالص ۱۴۰۲ نیز به بیش از این میزان افزایش یابد.

بختیاری از تحقق ۳۸۰ میلیارد تومان سود در ۶ ماهه نخست سال جاری در این شرکت خبر داد و گفت: تا پیش از سال ۹۸ این شرکت زیان انباشته داشته است؛ اما از این سال به بعد زیان انباشته به صفر رسیده و به سمت سود انباشته سیر صعودی خود را طی کرده است.

وی در خصوص کیفیت ورق قلع اندود تولیدی در شرکت توان‌آور آسیا گفت: به اذعان مصرف‌کنندگان ورق‌های تولیدی این شرکت از بالاترین کیفیت در مقایسه با سایر محصولات قلع اندود تولیدی در کشور برخوردار است.

بختیاری در بخش دیگری از گزارش خود توضیحاتی پیرامون تعداد نیروی انسانی شاغل و افتخارات کسب‌شده، اهداف، برنامه‌ها و نیازهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و زیرساختی شرکت بیان کرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود از برنامه‌ریزی شرکت برای تصفیه و بازچرخانی پساب شهرهای فرخ شهر و شهرکرد در خطوط شرکت به‌عنوان یکی از راهکارهای تأمین آب خطوط تولید شرکت نام برد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.