تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۰۸
کد خبر : 36924

برگزاری کارگاه آموزشی اساتید و مربیان قرآنی گروه 44 توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع)

برگزاری کارگاه آموزشی اساتید و مربیان قرآنی گروه 44 توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع)

  کارگاه آموزشی اساتید و مربیان قرآنی گروه 44 توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) در روز چهارشنبه 15 آذر ماه برگزار شد. به گزارش دنیای اسرار :سرهنگ مسعود مطاعی فرمانده گروه 44 توپخانه ارتش مهمترین هدف این کارگاه را افزایش میزان بهره وری در حوزه قرآنی و آموزش نماز دانست و

Print Friendly, PDF & Email

 

کارگاه آموزشی اساتید و مربیان قرآنی گروه 44 توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) در روز چهارشنبه 15 آذر ماه برگزار شد.

به گزارش دنیای اسرار :سرهنگ مسعود مطاعی فرمانده گروه 44 توپخانه ارتش مهمترین هدف این کارگاه را افزایش میزان بهره وری در حوزه قرآنی و آموزش نماز دانست و اظهار کرد: از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی: تعامل قرآنی اساتید قرآنی گروه 44 با اساتید دارالقرآن اهلبیت(ع)، بهره مندی از جدیدترین متد آموزشی در حوزه کارکنان و سربازان وظیفه، تشکیل جلسات متعدد با حضور اساتید مجرب در گروه 44 توپخانه در راستای آموزش قرآن کریم می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا قربانیان مدرس این کارگاه آموزشی نیز ضمن تشریح فعالیت های قرآنی موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع)، آموزش جدیدترین متد آموزشی قرآن کریم در کشور را بیان کرد و پاسخ به دغدغه های اساتید و مربیان را در الویت خود قرار داد. ایشان ثمر بخشی این کارگاه را در برگزاری جلسات مستمر و پایدار دانست.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.