تاریخ انتشار : شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
کد خبر : 10606

آموزش مدیریت مصرف به مجتمع های بزرگ آموزشی و پژوهشی نیز ارائه شد

آموزش مدیریت مصرف به مجتمع های بزرگ  آموزشی و پژوهشی  نیز ارائه شد

آموزش مدیریت مصرف به مجتمع های بزرگ  آموزشی و پژوهشی  نیز ارائه شد به گزارش دنیای اسرار:سمیناری با موضوع مدیریت مصرف برق در مجتمع عالی آموزشی پژوهشی صنعت آب و برق اصفهان در دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه با حضور مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق اصفهان و مروجین انرژی امور برق غرب برگزارشد .

Print Friendly, PDF & Email

آموزش مدیریت مصرف به مجتمع های بزرگ  آموزشی و پژوهشی  نیز ارائه شد


به گزارش دنیای اسرار:سمیناری با موضوع مدیریت مصرف برق در مجتمع عالی آموزشی پژوهشی صنعت آب و برق اصفهان در دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه با حضور مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق اصفهان و مروجین انرژی امور برق غرب برگزارشد .
در این سمینار مهندس مرسل صالحی مدیر دفتر مدیریت مصرف  به  طرح های مختلف در حوزه های صنعت ،اداری ،خانگی ،کشاورزی و …اشاره کرد و گفت : بیشترین پیک برق همزمان در کشور  در سال گذشته به میزان۵۷ هزا و ۹۷ مگاوات در ۲۰ تیرماه ۹۷ و در اصفهان به میزان ۱۱۸۰ مگاوات در سوم مردادماه ساعت ۱۳ به وقوع پیوسته  است
وی در ادامه تصریح کرد : امسال با اجرای برنامه صفر ۹۸ ابلاغی وزارت نیرو همچون اصلاح تعرفه ، ،تغییر ساعات اداری ،قطع برق چاههای کشاورزی با توافق کشاورزان ،مولدهای خود تامین ،سرویس کولرهای آبی ،کنترل روشنایی معابر ،نصب کنتورهای هوشمند ، تعویض لامپ های فلوروسنت در ادارات و جایگزینی آن با لامپ های ال ،ای دی  و …. می توانیم از مشکلات احتمالی تامین برق در تابستان سال جاری  پیشگیری نماییم.
وی به اهمیت تامین برق مطمئن و پایدار در تابستان سال ۹۸ ، اشاره کرد و  اهمیت همکاری و صرفه جویی کلیه مشترکین جهت گذر از پیک بار سال ۹۸ بدون اعمال خاموشی ناشی از کمبود نیرو را  ضروری و اجتناب ناپذیر  عنوان نمود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان