تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
کد خبر : 32106

با همدلی نوروز را جشن بگیریم

با همدلی نوروز را جشن بگیریم

در هفته نیکوکاری؛ فرشتگان طبق طبق نیکی به آسمان می برند… با همدلی نوروز را جشن بگیریم در اسفندماه هر سال نسیم مهربانی با سخاوت نیکوکاران می وزد تا عطر نوروزی به مشام نیازمندان برسد و رخت غم را هر چند کوتاه از چهره محرومان بزداید. به گزارش   دنیای اسرار، هرساله در هفته احسان و

Print Friendly, PDF & Email

در هفته نیکوکاری؛ فرشتگان طبق طبق نیکی به آسمان می برند…

با همدلی نوروز را جشن بگیریم

در اسفندماه هر سال نسیم مهربانی با سخاوت نیکوکاران می وزد تا عطر نوروزی به مشام نیازمندان برسد و رخت غم را هر چند کوتاه از چهره محرومان بزداید.

به گزارش   دنیای اسرار، هرساله در هفته احسان و نیکوکاری به رسم مهرورزی، مردم خیراندیش، دستان سخاوتمند خود را با اهدای هدایای نقدی و غیر نقدی بر سر محرومان کشیده تا گره گشای مشکلات آنان باشند.

روزهای پایانی سال که می رسد، پدر خانواده و سرپرست خانوارهای کم درآمد و بی بضاعت که در امرار معاش خود هم به سختی روزگار می گذرانند برای خرید لباس نو و مایحتاج شب عید، چشمان منتظر فرزندانشان را می بینند و دستان خالی خود را… سالهاست که کمیته امداد با برگزاری جشن نیکوکاری تلاش کرده هموطنان را در تامین نیازهای این خانواده ها مشارکت دهد.

در اسفندماه و آستانه بهار طبیعت هر سال برای جذب کمک ها و هدایای مردم به خانواده های محروم و نیازمند جشن نیکوکاری برگزار می شود و مردم نیکوکار دست های پر محبت و عاطفه خویش را بر سر این خانواده ها می کشند.

بذل و بخشش فقط رسم بزرگترها نیست، کودکانی هم هستند که کنار خانواده شان فرهنگ خیر و احسان را آموخته و اندوخته های اندک خود را از قلک دلهای کوچکشان بیرون می کشند و نثار شادی ایتام و نیازمندان می کنند.

عموم مردم اصفهان می توانند برای مشارکت در این جشن دیرینه، علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد و پایگاه های مستقر در سطح استان، با شماره گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۷* همچنین واریز وجوه نقدی به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ اقدام کنند.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.