تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
کد خبر : 21291

اهدای ۲۰ تن گوشت مرغ به مددجویان کمیته امداد نائین

اهدای ۲۰ تن گوشت مرغ به مددجویان کمیته امداد نائین

یکی از خیران نائینی ۲۰ تن و ۶۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ به ارزش بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد نائین اهدا کرد. به گزارش دنیای اسرار، امرالله قنبری، رئیس کمیته امداد اداره نائین با اشاره به مشارکت این اداره در مرحله دوم رزمایش ایران همدل با اجرای طرح اطعام و احسان حسینی،

Print Friendly, PDF & Email

یکی از خیران نائینی ۲۰ تن و ۶۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ به ارزش بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد نائین اهدا کرد.

به گزارش دنیای اسرار، امرالله قنبری، رئیس کمیته امداد اداره نائین با اشاره به مشارکت این اداره در مرحله دوم رزمایش ایران همدل با اجرای طرح اطعام و احسان حسینی، گفت: نیکوکاران و مردم گرانقدر منطقه با درک شرایط همشهریان نیازمند خود، کمک های گسترده ای برای بهبود شرایط آنها در اختیار کمیته امداد نائین قرار داده اند.

وی ادامه داد: در همین زمینه یکی از خیران نیک اندیش به مناسبت ایام پایانی ماه صفر ۲۰ تن و ۶۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ به ارزش بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت این اداره اهدا کرد.

قنبری افزود: این میزان مرغ در بسته های بهداشتی و با رعایت نکات مربوط به جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به همه ۱۸۷۵ خانوار تحت حمایت کمیته امداد نائین اهدا می شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح اطعام و احسان حسینی از روز عید غدیر آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، گفت: تاکنون مردم نیکوکار نائین بیش از ۸۹۲ میلیون تومان در قالب ۴۴۷۷ بسته غذایی و ۱۲۴۰ پرس غذای گرم به مددجویان کمیته امداد نائین اهدا کرده اند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.