تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
کد خبر : 17841

جاساز محموله میلیاردی تبلت و بی سیم زیر بار قانونی برنج

جاساز محموله میلیاردی تبلت و بی سیم زیر بار قانونی برنج

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی استان، از کشف محموله تبلت و بی سیم خارجی قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان “نائین” خبر داد. سردار “محمد رضا میرحیدری” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید “شرافت” فرماندهی انتظامی شهرستان

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی استان، از کشف محموله تبلت و بی سیم خارجی قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان “نائین” خبر داد.

سردار “محمد رضا میرحیدری” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید “شرافت” فرماندهی انتظامی شهرستان “نائین” باهوشمندی بالای خود یک دستگاه کامیون کشنده که در حال انتقال محموله کالای قاچاق درپوشش بار  قانونی برنج بود را شناسایی و متوقف کردند.

وی اظهار داشت: در این عملیات طی بازرسی تخصصی از  خودرو ۵۰۰ دستگاه بیسیم و ۴۰۰ دستگاه تبلت خارجی که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بوده و به صورت قاچاق جاساز شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه  12 میلیارد ریال برآورد شده است اظهار داشت: در این رابطه راننده خودرو  دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سردار میرحیدری تاکید کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به بخش تولید کشور وارد می کند و نیروی انتظامی در راستای حمایت از تولید کنندگان به طور جدی و قاطعانه با قاچاقچیان کالا برخورد کرده و اجازه جولان به آن ها نمی دهد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.