تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
کد خبر : 11572

دستگیری عاملان شرارت در مجلس عروسی

دستگیری عاملان شرارت در مجلس عروسی

دستگیری عاملان شرارت در مجلسعروسی به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت:۶ نفر که با اقدامات شرارت آمیز خود باعث برهم زدن مجلس عروسی در شهر “مشکات” شده بودند در کمترین زمان شناسایی و دستگیر شدند.  سرهنگ ” علی پورکاوه ” بااعلام این خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی تماس

Print Friendly, PDF & Email

دستگیری عاملان شرارت در مجلسعروسی

به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت:۶ نفر که با اقدامات شرارت آمیز خود باعث برهم زدن مجلس عروسی در شهر “مشکات” شده بودند در کمترین زمان شناسایی و دستگیر شدند.

 سرهنگ ” علی پورکاوه ” بااعلام این خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی تماس با مرکز فوریت هایپلیس ۱۱۰ ،مبنی بر چند شرور در روستای “سن سن” شهر “مشکات” ازتوابع شهرستان  کاشان ، با استفاده از چندین قبضه سلاح سرد اقدام به قدرتنمایی و برهم زدن مجلس عروسی شدند،  مراتب به صورت ویژه در دستور کار مامورانکلانتری شهر “مشکات” این شهرستان قرار گرفت .

سرهنگ  پورکاوه با بیان اینکه  افراد شروری که با ایجاد درگیری به قصد مزاحمت در مراسم عروسی سبب ایجاد رعب و وحشت در بین حاضران شده و  از محل متواری شده بودند گفت : بلافاصله تیمی ویژه به منظور شناسایی و دستگیری این افراد وارد عمل شده و با تحقیقات گسترده پلیسی در حالی که چندین ساعت از وقوع جرم نگذشته بود موفق شدند محل اختفای متهمان شناسایی کنند.

این مقام انتظامی  اظهار داشت: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه متهمان طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی  6 نفر از عوامل اصلی و شرور را به همراه  چندین قبضه سلاح سرد دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: پلیس با افرادی که بخواهند مخل نظم و امنیت عمومی باشند برخورد قانونی و قاطعانه ای به عمل می آورد و این فراد بدانند پلیس هرگز اجازه جولان دادن به آن ها در جامعه را  نخواهد داد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.