تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰:۵۱
کد خبر : 14325

فرماندار اصفهان بر لزوم تعدیل میزان آب مصرفی و تنظیم الگوی کشت، تأکید کرد

فرماندار اصفهان بر لزوم تعدیل میزان آب مصرفی و تنظیم الگوی کشت، تأکید کرد

فرماندار اصفهان بر لزوم تعدیل میزان آب مصرفی و تنظیم الگوی کشت، تأکید کرد سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان عنوان کرد: با پیشنهاد و همکاری انجمن صنفی کشاورزان شهرستان و شرکت آب منطقه ای، تاریخ و میزان دبی آب جهت کشت پاییزه مشخص و در روزهای آینده به اطلاع عموم خواهد رسید. به گزارش

Print Friendly, PDF & Email

فرماندار اصفهان بر لزوم تعدیل میزان آب مصرفی و تنظیم الگوی کشت، تأکید کرد


سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان عنوان کرد: با پیشنهاد و همکاری انجمن صنفی کشاورزان شهرستان و شرکت آب منطقه ای، تاریخ و میزان دبی آب جهت کشت پاییزه مشخص و در روزهای آینده به اطلاع عموم خواهد رسید.
به گزارش دنیای اسرار، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در سومین جلسه کارگروه منابع طبیعی، آب و کشاورزی شهرستان، اظهار داشت: پیشنهادات و نقطه نظرات ارائه شده در این جلسه، باید توسط کارشناسان شرکت آب منطقه ای بررسی و به نتیجه معقول و متعارفی برسد تا امکان انجام آن برای یک دوره کشاورزی وجود داشته باشد.
فرماندار اصفهان با بیان اینکه مطالبات کشاورزان، کاملا بحق و درست است، افزود: در مدیریت منابع آب باید به نقطه نظرات مشترکی برسیم که در این راستا، میزان محقق و عملی شدن اقدامی که بتواند رضایتمندی طرفین را استمرار بخشد، وجود خواهد داشت.
سیستانی با تأکید بر لزوم تعدیل میزان آب مصرفی و تنظیم الگوی کشت، تصریح کرد: ما باید با تعدیل مصرف آب و تنظیم الگوی کشت و افزایش سطح زیرکشت با میزان آب موجود و با استفاده از روش های نوین به تفاهم برسیم.
وی با اشاره به اهمیت تقسیم و توزیع آب، عنوان کرد: با پیشنهاد و همکاری انجمن صنفی کشاورزان شهرستان و شرکت آب منطقه ای، تاریخ و میزان دبی آب جهت کشت پاییزه مشخص و در روزهای آینده به اطلاع عموم خواهد رسید.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.