تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸
کد خبر : 33939

فعالیت های معدنی ذوب آهن اصفهان در خراسان رضوی توسعه می یابد

فعالیت های معدنی ذوب آهن اصفهان در خراسان رضوی توسعه می یابد

  نشست تعاملی مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و امیر رضا رجبی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی دوشنبه ۸ خرداد ماه در دفتر سازمان صمت این استان برگزار شد . به گزارش دنیای اسرار :مدیرعامل ذوب‌آهن در این نشست گفت : این مجتمع عظیم صنعتی به عنوان یک صنعت ملی،

Print Friendly, PDF & Email

 

نشست تعاملی مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و امیر رضا رجبی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی دوشنبه ۸ خرداد ماه در دفتر سازمان صمت این استان برگزار شد .

به گزارش دنیای اسرار :مدیرعامل ذوب‌آهن در این نشست گفت : این مجتمع عظیم صنعتی به عنوان یک صنعت ملی، برنامه ریزی کرده است که بخش امور معادن مجموعه در منطقه سنگان و شهر مشهد جهت ارتباط تنگاتنگ و دسترسی سریع و به موقع ، مستقر شود .

کوهی افزود : ذوب آهن اصفهان در ادامه برنامه های خود برای تامین پایدار مواد اولیه آمادگی دارد در دیگر پهنه های معدنی استان خراسان رضوی مشارکت نماید .

وی اظهارداشت: ذوب آهن اصفهان در راستای شعار سال ، رسیدن به ظرفیت اسمی و افزایش تولید به ویژه تولید محصولات ارزش افزا را در اولویت قرار داده است که دست یابی به این هدف مستلزم تامین پایدار مواد اولیه است .

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز با بیان اینکه از سرمایه گذاری بخش خصوصی حمایت می کنیم گفت : ذوب آهن اصفهان یک شرکت ملی و توانمند است که در حوزه معدن نیز از سابقه بسیاری برخوردار می باشد لذا پیشنهاد می شود که در پهنه های معدنی مربوط به زغال سنگ نیز مشارکت و سرمایه گذاری نماید .

در این جلسه در خصوص سایر موضوعات و فعالیت های مشترک بحث و بررسی شد .

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.