تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
کد خبر : 32450

مدیریت سالم را در هلدینگ پتروپالایش اصفهان شاهدیم

مدیریت سالم را در هلدینگ پتروپالایش اصفهان شاهدیم

معاون قوه قضاییه: مدیریت سالم را در هلدینگ پتروپالایش اصفهان شاهدیم معاون قوه قضاییه گفت: در هلدینگ پتروپالایش اصفهان شاهد مدیریت سالم هستیم و از این نوع مدیریت حمایت قضایی خواهیم داشت. به گزارش  دنیای اسرار، محمدباقر الفت با حضور در هلدینگ پتروپالایش اصفهان و بازدید از این گروه صنعتی ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای

Print Friendly, PDF & Email

معاون قوه قضاییه:
مدیریت سالم را در هلدینگ پتروپالایش اصفهان شاهدیم
معاون قوه قضاییه گفت: در هلدینگ پتروپالایش اصفهان شاهد مدیریت سالم هستیم و از این نوع مدیریت حمایت قضایی خواهیم داشت.

به گزارش  دنیای اسرار، محمدباقر الفت با حضور در هلدینگ پتروپالایش اصفهان و بازدید از این گروه صنعتی ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای کارکنان هلدینگ پتروپالایش اصفهان اظهار داشت: انصافاً پالایشگاه اصفهان نوید بخش روزهای خوب و امید بخش برای جامعه هستند.

وی با بیان اینکه ما تلاش می‌کنیم از مدیریت‌های مطلوب و سالم حمایت کنیم، افزود: بر این اساس و باتوجه به اصل ۴۴ قانون اساسی ستاد اقتصاد مقاومتی را در مرکز و همه استان ها تشکیل داده و ۵ هزار واحد تولیدی را مورد حمایت قضایی قرار دادیم، در این زمینه همکاران در سراسر کشور و به ویژه استان اصفهان همکاری خوبی داشتند، پرونده ها در اصفهان با دقت پیگیری شدو نتایج خوبی را به همراه داشت.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه ستاد اقتصاد مقاومتی را دوباره تقویت خواهیم کرد، ادامه داد: ما می دانیم که شرکت های بزرگی همچون هلدینگ پتروپالایش اصفهان با توجه به وسعت فعالیت ممکن است معارضانی داشته باشد که ما با توجه به سلامت فعالیت در این شرکت حمایت های لازم را از این مجموعه خواهیم داشت.

وی خطاب به کارکنان هلدینگ پتروپالایش اصفهان تاکید کرد: همه با انگیزه بالا مدیریت سالم را مورد حمایت قرار می دهیم و سایه ای امن برای شما ایجاد خواهیم کرد، شما نیز با حرکات مثبت مبتنی بر دانش موفق خواهید بود.

محسن قدیری، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان نیز در این دیدار با بیان اینکه امسال ۱۳ میلیون یورو صادرات از سوی هلدینگ پتروپالایش اصفهان داشتیم، اظهار داشت: برنامه ریزی ما برای سال ۱۴۰۵ صادرات به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو است.

وی افزود: با فعال سالزی کامل ۶ شرکت زیر مجموعه این مهم را محقق خواهیم کرد، در حال حاضر شرکت میرداماد صفه روزانه ۲ هزار بشکه‌ انواع حلال ها را تولید می کند، برنامه ریزی درآمد ۷۰ میلیون یورویی این شرکت در سال ۱۴۰۵ است و دیگر شرکت ها به همراه پالایشگاه اصفهان درآمد ۴۳۰ میلیون یورویی را خواهند داشت.

ارزآوری پالایشگاه اصفهان برای پروژه های در دستور کار هزینه شود
مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه ما در برنامه ریزی خود آماده خنثی سازی هر ترفند دشمن هستیم، اضافه کرد: برنامه ما تبدیل شدن به یکی از بروز ترین پالایشگاه های بزرگ دنیا است و تا سال ۱۴۰۵ با رسیدن به ضریب پیچیدگی بالای ۱۲ این امر محقق خواهد شد.

وی با اشاره به انعقاد قرار داد با یک شرکت آلمانی برای صادرات محصولات هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: مبلغ این قرارداد ۱۱۵ میلیون یورو است که انتظار ما این است که مسئولان اجازه دهند این میزان ارزآوری در هلدینگ پتروپالایش اصفهان و برای تکمیل پروژه های شرکت هزینه شود.

قدیری با بیان اینکه ما برای دریافت ضمانتنامه های بانکی به علت تحریم ها مشکل داریم، افزود: FS همه پروژه‌های هلدینگ پتروپالایش اصفهان آماده است و در صورت نیاز ارائه خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه هدف ما در هلدینگ پتروپالایش اصفهان ایجاد امید و اعتماد بین نخبگان کشور است، گفتک در سال جاری بیشض از ۴۰۰ نخبه را به کار گرفته ایم و برنامه ما این است که تا سال ۱۴۰۵ بیش از ۱۰ هزار جوان نخبه در این گروه صنعتی به کار گرفته شود.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه برنامه ما در سال ۱۴۰۵ رسیدن به سود ۲ میلیارد دلاری است، اضافه کرد: این مسیر در صورت حمایت های مسئولان محقق خواهد شد.

وی با اشاره به شناسایی دو هزار و ۴۰۰ نقطه پرخطر در پالایشگاه اصفهان گفت: با توجه به همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان اصفهان و همچنین همکاری اطلاعات سپاه استفاده از اجناس فیک اعلام شد و ما با بررسی بیش از ۷۲ هزار نقطه به این تعداد نقطه پرخطر رسیده و آن را اصلاح کردیم و درخواست ما از قوه قضائیه تسریع در رسیدگی به این پرونده است.

همدلی مسئولان و هلدینگ پتروپالایش اصفهان منجر به سوددهی ۳ برابری شد
همچنین سیدمحمدرضا کاظمی طبا نیز در این دیدار ضمن قدردانی از اقدامات خوبی که طی ۱۴ ماه گذشته در هلدینگ پتروپالایش اصفهان رخ داده است، گفت: دکتر قدیری در ابتدای ورود به پالایشگاه اصفهان برنامه‌ریزی را ارایه داد که من با دو دو تای سیاسی و اداری بر این باور بودم که این برنامه برای خوشایند من است اما امروز بسیاری از این برنامه ها جامه عمل پوشیده اند و این برای ما قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه ما برای مدیریت پالایشگاه اصفهان با سختی های زیادی رو به رو هستیم، ادامه داد: اما با توجه به همدلی و برادری که بین همه مسئولان شهرستان و همکاران در هلدینگ پتروپالایش اصفهان وجود دارد به نقاط خوبی رسیدیم به گونه ای که در یک جهش سودهی پالایشگاه به ۳ برابر افزایش یافت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.